Leen schreef:
Nou nou, brood uit de mond stoot............Een paar amateurbigbands spelen een aantal keren een nummertje............. Laag bij de grond is nogal een stevige uitspraak lijkt me.
En strikt juridisch gesproken zul je vast gelijk hebben.
Ik kan niet anders zeggen dan dat je een keurige burger bent.
Overigens heb ik - als je goed hebt gelezen - geschreven dat ik er spijt van heb dat ik dit in de wereld heb gezet. We blijven het arrangement gewoon lekker voor onszelf spelen en zullen het verder niet met anderen delen.
Wie er giftig reageert laat ik graag aan het oordeel van objectieve derden over.
Jammer dat je twijfelt aan mijn goede bedoelingen zonder mij te kennen en met minimale informatie. Ook nogal een pittig oordeel. Tegelijkertijd zet je jezelf stevig neer als degene die het allemaal weet, het bij het rechte eind heeft en volledig onkreukbaar is. Wel erg rechtlijnig en zwart-wit. Je vergat vast nog te zeggen dat je ook alles altijd netjes aan de belastingdienst opgeeft, ook als je een keer een leuke schnabbel hebt. En dat je - als je fout hebt geparkeerd- dat zelf bij de parkeercontroleur gaat aangeven zodat de overheid geen inkomsten mis zal lopen.
Einde discussie wat mij betreft. Laten we het verder maar gewoon over muziek hebben.
En je wilt kennelijk graag gelijk hebben dus daar komt-ie dan: wat ik deed formeel mag niet en daar had ik van tevoren even beter over na moeten denken.
Dat je het allemaal niet wil zien, is prima. Maar bespaar me je cynisme, gevolgd door het eeuwige laffe: einde discussie.