Ruli schreef:
MarkGD schreef:
...Nou wil ik Hub niet vergelijken met Yamaha want dan komen die bekende appels en peren weer om de hoek kijken. ...
...waarom wil je ze niet vergelijken? Het lijkt mij dat Hub en Yamaha en de rest voor de beste ventielen gaan voor hun (proffesionele) trompetten.
Ik mag hopen van wel, maar ik vind dat er toch wel een behoorlijk verschil zit tussen handgebouwde trompetten en 'fabriekstrompetten'. Laten we het omdraaien, denk jij dan dat je Monette kan vergelijken met Yamaha...
erikveldkamp schreef:
Probeer de nieuwe instrumenten eens uit, dan weet je waar we over praten. Je zult zien dat je dan net zo positief bent over de nieuwe ontwikkeling als Leen en ik!
Hierin ga ik mee met het antwoord van Spok. Ik heb nog geen 2 maanden geleden een aantal modellen van Hub getest en ondanks dat het fijne trompetten waren, pasten ze niet echt bij mij. Ik voel er dan weinig voor om weer 200+ km te gaan reizen met de trein(student he.....) om alleen andere ventielen te gaan testen. Maar gelukkig is een vriend van mij van plan er een te kopen, dus dan krijg ik die kans alsnog....