trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Invallers en WMC
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 14:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2009 20:13 

BHWAA! JanH, Kempenbloei was geniaal!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2009 21:03 

NJFO-Thomas schreef:
Aan de andere kant, ik ben zo iemand die dan ingehuurd wordt en ik vind het ook allemaal geweldig ;) Heb de DVD van vorige keer met Derrivations van Pütz ongeveer 200 keer bekeken na afloop, een soort van ultieme ervaring in een fanfareorkest.

We kunnen hem binnekort nog eens bekijken (jij voor de 201e keer) met een potje bier erbij... ik hoor het nog ;)

Ben overigens vandaag even wezen luisteren naar de fanfares. (Weet nu nog niet de uitslag) maar vond Achel toch zonder veel twijfel eigenlijk de beste. Toch een fanfareprogramma spelen zonder show elementen, 'exotische' instrumenten en zangkoren erbij lijkt verleden tijd. Kan het opzich wel begrijpen. In de zin van vernieuwing... maar toch..

Eric Vloeimans speelde bv. prachtig, alleen ik denk dan; ''jammer dat er een fanfare meespeelt.'' Niets ten nadele van het GFO, die ik erg goed vond spelen, maar van mij mogen de bigband imitaties bespaart blijven. Wil hiermee niemand tegen de schenen schoppen. Maar als ik bij een bigband inval en er wordt ineens een brassband klassieker als English Heritage op het programma gezet gaan toch ook al mijn nekharen omhoog staan??

Ik houdt van zowel lichte als klassieke muziek. Om te spelen en om te luisteren. Maar niet door elkaar, zodat het allemaal ''net-niet'' is.

Toch wil ik nogeens benadrukken dat dit mijn eigen mening is, waarmee ik niet de orkesten van vandaag wil benadelen, die uitstekend gespeeld hebben.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 aug 2009 09:35 

Iemand enig idee wat er mis is gegaan bij het BFO??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 aug 2009 14:46 

Gonzo schreef:
BHWAA! JanH, Kempenbloei was geniaal!

Inderdaad. Wat een muziek.

bartjefrit schreef:
Iemand enig idee wat er mis is gegaan bij het BFO??

Nee, zou ik ook wel willen weten! Ik had de indruk dat men een goede voorbereiding had gehad.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 aug 2009 18:17 

bedankt voor de reacties, fijn dat jullie ervan genoten hebben. :) Voor onszelf was het ook een geweldige ervaring, een echt piek-moment, We hebben in elk geval nog lang gefeest, en morgen gaan we dat feesten nog eens overdoen...

aangezien dit een trompetforum is, ook even recalme maken: op 20 december organiseren we een concert samen met Frits Damrow, en in de namiddag zijn er ook masterclasses voorzien (met Frits voor trmpet/bugel/cornet, maar ook met Ivan Meylemans voor trombone, Renato Meli voor tuba/euphonium en Koen Maas voor saxofoon). meer info op onze website
:D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 aug 2009 12:44 

vraag

is het concert van achel nog ergens te beluisteren. bijvoorbeeld via een streaming audio optie. Ik heb al gezocht maar kan het nergens vinden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 aug 2009 12:44 

vraag

is het concert van achel nog ergens te beluisteren. bijvoorbeeld via een streaming audio optie. Ik heb al gezocht maar kan het nergens vinden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 aug 2009 12:45 

wil je hem 2x beluisteren? :P :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur