erikveldkamp schreef:
STRAUB schreef:
Je moet er wel wat voor over hebben Erik. Jij schrijft tenminste dat je altijd zal blijven testen en proberen. En een retourtje Zwolle - Ittervoort is altijd nog 100 km minder dan een retourtje Zwolle - Margraten.
Waarom vlieg jij niet naar London zoals ik al eens heb gedaan? Misschien maakt Eclipse wel veel betere bugels dan Adams. Het is makkelijk te zeggen dat ik er maar voor over moet hebben om naar Ittervoort te rijden, terwijl jij er om de hoek woont.
Als ik naar Hub ga, dan is dat voor mij een dagje uit. Alsof je een goede kennis gaat bezoeken die je al een tijdje niet gezien hebt. Als ik naar Adams ga dan bezoek ik gewoon de zoveelste winkel met toeters. Daar heb ik er al zoveel van gehad.
Ik heb op de Eclipse van Ruud gespeeld en het was een fijne goede bugel maar niet dat ik ervoor naar London zou vliegen.
Wat ik zo leuk vind Erik is dat je het altijd maar over Hub hebt en dat je ernaar toe gaat omdat het een goede kennis is en dat de instrumenten die hij maakt zo geweldig zijn, allemaal prima.
Maar wat ik jammer vind is dat je de bugels van Adams in de ontwikkelingsfase geprobeerd hebt en dat je dan hier op het forum gaat vertellen dat je ze niet zo geweldig vond en dat er nu vanuit verschillende hoeken geschreven en gezegd wordt dat de bugels zo fijn en goed zijn dat je op de weg naar vriend Hub niet de moeite neemt om afslag Ittervoort te nemen en de Adams bugel nog eens te proberen, toch jammer.
En het kan wel zijn dat Hub inmiddels een goede vriend van je is geworden maar als je heel serieus bent met het testen en proberen van instrumenten kun je de inmiddels lovende kritieken over de Adams Custom niet negeren en ga je ze gewoon proberen.
Ik neem tenminste aan dat als je je brood moet verdienen met de muziek, zoals jij Erik, je op het beste van het beste wil spelen en dat je lovende kritieken over een ander merk niet kunt negeren en je toch nieuwsgierig maken naar het instrument.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je schrikt van de kwaliteit van de Adams bugel en dat je je goede vriend moet teleurstellen en kiest voor een Adams maar dat terzijde.
http://www.adams-music.nl/nl/blaasinstrumenten/custom/