Qua cornetten zou het mooi zijn als jij een paar C cornetten zou kunnen opnemen in je assortiment.
Zoals de Schilke, de Kanstul en de Getzen.
En wat te denken van wat good old vintage spulletjes? Er zijn niet zoveel zaken waar je je heerlijk te buiten kan gaan aan vintage spullen. Die tent in Bergen op Zoom of Roosendaal ( of daar ergens in zuidwest Brabant ) hebben redelijk wat vintage spullen liggen, maar wat die aan prijzen durft te vragen voor bijvoorbeeld een uitgeklede en uitgewoonde Olds Recording, daar zakt je broek van op je tenen.
En even los van het assortiment instrumenten, zou ik heel graag willen pleiten voor een voorraadje losse onderdelen.
Zoals
Leadpipes:
Malone
Larsson
Melk
Blackburn
Stempompen:
Melk
Larsson
M/K drawing
Blackburn
Zodat je ook iets aan je instrument kan veranderen, of kan vervangen indien nodig. En deze mannen maken echt geweldige vervangende onderdelen, maar het is vaak moeilijk om eraan te komen, als je niet in het bezit bent van een Credit Card.
Heb je ook al gedacht aan een reparatieafdeling?
PS: ik hoop wel dat je tent wel de oude tent blijft waar je gewoon binnenkomt struinen als de koffie klaar staat, en waar ik naar alle hartelust toeters uit de rekken kan pakken om heerlijk te klooien op een Eclipse

Of at random wat mondstukken uit de la kan trekken.
Goed, dit was natuurlijk geheel off topic.
Bedoel je misschien Frans van Vliet in Bergen op Zoom? Die heeft altijd wel een paar mooie Connstellations staan. Ik weet alleen niet hoe z'n prijzen zijn de laatste tijd.