Henry schreef:
De reden dat Taylor ze uit 2 delen maakt is simpel: De kwaliteit van de beker is beter als die uit 2 delen bestaat. Taylor echter beweert dat op een beker uit 2 delen minder materiaalspanningen aanwezig zijn waardoor de beker natuurlijker klinkt. Allemaal finesses natuurlijk. Ik vraag me af hoeveel van ons in staat zijn om geblinddoekt een 1-deels beker van een 2-deels beker te onderscheiden!
Andy vertelde mij dat hij nooit anders gedaan heeft dan bekers in 2 delen maken.Het is nooit in hem opgekomen om het anders te doen zoals ik het begrepen heb. In 2 delen maken is ook niet beter, net zoals in 1 deel maken niet beter is, het is gewoon anders. Maar aangezien ik niet veel leads ken die een Taylor spelen zullen de meeste wel voor hetzelfde gevoel gaan als ik.
Zoals ik al zei is ben IK niet zo'n fan van toeters die bekers hebben die uit 2 delen gemaakt zijn. Ik heb niet gezegd dat de toeters niet oke zijn. Integendeel de Bach VBS1 heeft ook een beker die uit 2 dlen is gemaakt en die vond ik goed spelen.