Jan H schreef:
pim schreef:
tja... alles leuk en aardig, maar geloof niet dat dit een hele nuttige discussie is.
zelf speel ik veel op een 7c, geeft mij van de mondstukken de meeste klank en vollume, en ik lever niets in wat hoogte betreft. maar een ander mondstuk eveneens 7c, heb ik een stuk minder volume en hoogte mee. dus mis eigenlijk een beetje het punt van gewoon opnoemen welk mondstuk je hebt. kan aan mij liggen natuurlijk, maar dan hoor ik dat graag
Bedoel je dat je een verschil merkt tussen twee mondstukken die eigenlijk volkomen identiek zouden moeten zijn? Vreemd...
Waar zou dat dan volgens jou aan liggen? Is er toch een verschil tussen de "identieke" mondstukken? (door variatie in de productie of zo?)
geen idee, ik weet wel dat bijde mondstukken een 7c zijn. maar d'r zit wel een behoorlijk verschil in, dat is te zien, de boring verschilt, de rand is bij de een scherper, en cup weet ik even niet uit me hoofd, maar toch vreemd dat 2 in naam gelijke mondstukken zo veel verschillen vertonen, en zeker(voor mij dan) in klank