L J schreef:
Margraten, Ittervoort, da's allemaal wel een pokke eind vanuit Assen... als je er toevallig langs komt, of (zoals ik vorige zomer) op vakantie bent dan is 't nog wat...
Maar als je nog geen enkel idee hebt wat je wilt, houdt het dan eerst wat dichter bij huis.
Oké de Van Laars zijn goed, en ze kunnen enigszins aan je wensen aangepast worden, maar ze zijn in mijn ervaring niet beter dan een Yamaha of goede Bach.
Ze zijn wel degelijk beter als een Bach of een Yamaha! Prijs/kwaliteit in ogenschouw genomen en de mogelijkheid om direct te customizen maakt dat een v. Laar in mijn visie op een hoger plan komt dan de standaard Yamaha of een Bach.
Natuurlijk zijn ook dit topinstrumenten, dat zal ik nooit bestrijden maar door de vele opties en mogelijkheden plaats ik een van Laar op een hoger niveau.
Je hebt niet alleen de keuze uit lakken / verzilveren of vergulden, maar je kunt zelf kiezen of, en waar je braces komen staan, je kunt gaan voor een heavy of een light Bell op een bep. intrument. Zo ook het ventielhuis en de leadpipe, plaats van de duim- en pinkring. Kortom allemaal zaken waar je bij andere merken geen keus in hebt.
Over een bezoekje Limburg: Voor een Noordeling
de gelegenheid om het mooie Limburg eens te verkennen. By the way: wel eerst een afspraak maken met Hub!!!