Ja dat was zeker strak, ik stond vooraan

!!
Die gasten zijn echt goed man tegek!!
Een van de trompettisten speelde ook trombone, eerst gieren de G,s om je oren en dan staat ie lage noten te spelen op trombone om vervolgens weer een vreselijke hoge slotnoot te blazen op z,n trompet, heeeeeeeeeel gaaf!!!!
Wat ik ook heb gezien is/zijn, cons van Den Haag, lekker internationaal gezeldschap met goede muziekanten waar ik erg van genoten heb.
Rotterdam Jazz orkest waar je echt hoorde hoe volwassen dat klinkt tenopzichte van het Haags cons, dus ook erg strak met op lead Martijn de Laat.
Een van m,n hoogtepunten van de avond ws het optreden van Eric Vloeimans, heb hem nu voor het eerst in het echt gezien en ik heb vanaf noot een tot de laatste noot met me bek open gezeten, wat kunnen die mannen mooi muziek maken zeg.
Hij speelde op z,n nieuwe B8 en hij klonk niet te geloven zacht mooi eigenlijk niet echt te beschrijven zo mooi, een genot om naar te luisteren!!!
Daarna naar Till Brönner geweest, vond ik persoonlijk wat minder, hij richte vaak z,n trompet naar de grond en ik vind dat helemaal niks, al doet het niks af aan z,n spel want dat is echt onnavolgbaar!!
Daarna naar de TOP geweest en dat was echt genieten, heerlijk lekker swingen en super strak!!!
Toen naar het New cool collective, was erg druk in de zaal en moordend warm dus heb ik 2 nummers gezien en ben ik gegaan, was wel goed met Rockefeller en Herman!!
Toen was ik van plan te gaan maar hoorde ik ergens hoge nootjes

en ben ik op onderzoek gegaan om vervolgens bij de UMKC Kansas city Big band uit te komen en wat ik daar zag was direct m,n 2e hoogte punt van de avond!!!! die mannen konden echt een heel goed stukje muziek maken de sectie trompet was heel strak en er waren 2 leads die de hoge G,s makkelijk raakten en nog wel hoger ook, mooie solo,s van de diverse instrumenten en zelf de dirigent kon een best partijtje sax spelen, in het laatste nummer bijna op het eind van het nummer stond er waarschijnlijk CHAOS op het papier want ze gingen allemaal even helemaal los om vervolgens tot een super strak einde te komen!!!
Ik heb al met al een hele leuke avond gehad en ik denk dat ik volgend jaar maar weer heen ga.