trompet.nl > forum > Toon onderwerp - northseajazz 2006
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 00:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2006 15:47 

Ik mis toch "John Scofield, Jack deJonette, Larry Goldings trio"
(maarjah .. dat zijn dan weer geen toeters)

Shorter (plus consert), Jamiroquai (helaas zonder toeters denkik), Chris Botti, The Bad Plus (ik hoop dat ze weer een paar popliedjes vertolken), Marsalis (A Love Supreme), Dizzy AllStarBB (staat in het programma boekje dat het met Roy Hargrove is!), RHfactor (maar dan wel de StreghtEP dingetjes), Benny Golson Allstars Remembering Clifford (Brecker en Henderson), Roy Hargrove quintet, ToP, NewCool... enz enz enz

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2006 17:51 

Ooh als ik mezelf toch maar in 100en delen kon :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2006 22:31 

ik ga maar eens naar de tower of power luisteren. Dizzy luister ik al in het concertgebouw dus dat hoeft niet meer. Voor de rest heb ik nog niet zoveel uitgezocht terwijl ik dat vorige jaren altijd wel deed. Ik heb ook nog niet zo het Northseajazzgevoel terwijl het vrijdag al is. hmmmm

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jul 2006 06:59 

Hee Harpje, misschien zie ik je nog, ik zal je niet niet herkennen want je bent te herkennen uit duizenden :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jul 2006 22:49 

Dat zal dan wel als je ook naar de tower of power gaat. :lol: Ik ga mijn plukje weer extra rood maken dus dat moet te zien zijn :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2006 09:00 

Gisteravond TOP op tv gezien!
Was wel weer strak, hoewel ze maar 1 1/2 nummer van ze uitzonden.
Heb Harpje niet tussen het publiek kunnen ontdekken! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2006 09:39 

Ja dat was zeker strak, ik stond vooraan :lol: !!
Die gasten zijn echt goed man tegek!!
Een van de trompettisten speelde ook trombone, eerst gieren de G,s om je oren en dan staat ie lage noten te spelen op trombone om vervolgens weer een vreselijke hoge slotnoot te blazen op z,n trompet, heeeeeeeeeel gaaf!!!!

Wat ik ook heb gezien is/zijn, cons van Den Haag, lekker internationaal gezeldschap met goede muziekanten waar ik erg van genoten heb.

Rotterdam Jazz orkest waar je echt hoorde hoe volwassen dat klinkt tenopzichte van het Haags cons, dus ook erg strak met op lead Martijn de Laat.

Een van m,n hoogtepunten van de avond ws het optreden van Eric Vloeimans, heb hem nu voor het eerst in het echt gezien en ik heb vanaf noot een tot de laatste noot met me bek open gezeten, wat kunnen die mannen mooi muziek maken zeg.
Hij speelde op z,n nieuwe B8 en hij klonk niet te geloven zacht mooi eigenlijk niet echt te beschrijven zo mooi, een genot om naar te luisteren!!!

Daarna naar Till Brönner geweest, vond ik persoonlijk wat minder, hij richte vaak z,n trompet naar de grond en ik vind dat helemaal niks, al doet het niks af aan z,n spel want dat is echt onnavolgbaar!!

Daarna naar de TOP geweest en dat was echt genieten, heerlijk lekker swingen en super strak!!!

Toen naar het New cool collective, was erg druk in de zaal en moordend warm dus heb ik 2 nummers gezien en ben ik gegaan, was wel goed met Rockefeller en Herman!!

Toen was ik van plan te gaan maar hoorde ik ergens hoge nootjes 8) en ben ik op onderzoek gegaan om vervolgens bij de UMKC Kansas city Big band uit te komen en wat ik daar zag was direct m,n 2e hoogte punt van de avond!!!! die mannen konden echt een heel goed stukje muziek maken de sectie trompet was heel strak en er waren 2 leads die de hoge G,s makkelijk raakten en nog wel hoger ook, mooie solo,s van de diverse instrumenten en zelf de dirigent kon een best partijtje sax spelen, in het laatste nummer bijna op het eind van het nummer stond er waarschijnlijk CHAOS op het papier want ze gingen allemaal even helemaal los om vervolgens tot een super strak einde te komen!!!

Ik heb al met al een hele leuke avond gehad en ik denk dat ik volgend jaar maar weer heen ga. :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2006 11:28 

Wat een leuk verslag..
Ik ben jaloers op jouw dag ;)
Wat jammer dat je er geen geluidsfragmentjes bij hebt 8)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur