trompet.nl > forum > Toon onderwerp - www.hubvanlaar.com
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 07:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2004 17:38 

Het kan aan mijn liggen, maar ik vind het nogal een zweverige site, geloof ik!

(o ja, voor de zekerheid: dit is mijn persoonlijke mening!) :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2004 17:43 

Wat is er over de modellen te vinden dan Jeroen, welke informatie vind een passant op die site?

Dat Hub vooral veel zelf schijnt te doen maar welke boring je kunt krijgen ( lijkt me toch handige informatie) kan ik bijvoorbeeld nergens vinden.

Ik heb al vaker gedacht dat je wat moeite had met kritiek op "jouw" merk maar welke informatie geeft deze site nu echt? ( behalve dat Hub heel vaak ropet dat hij het alleen doet en ik een foto van 5 mensen zie!)
En dat bedoel ik dan niet vanuit jouw ervaring met het merk en de persoon maar voor een gemiddelde bezoeker is dit gewoon een hele matige site die veel te weinmig echte informatie geeft en wat mij betreft een beeld neerzet van iemand die zichzelf wel heel graag hoort praten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2004 18:59 

Als iemand een trompet ontwerpt, het werk jarenlang (vrijwel) alleen heeft gedaan, de beslissingen neemt, de bekers slaat en de instrumenten in elkaar zet, daarin bijgestaan door een team, dan lijkt het mij logisch dat een website van dat merk voornamelijk gaat over die persoon. Bij topsporters praten ze toch ook alleen over één persoon, of niet? (Terwijl daar meestal ook een niet weg te vlakken team achter staat!)
Ben gister in Margraten geweest om de receiver van m'n trompet (die ik nu bijna een jaar heb) een tikkie te verplaatsen, kom ik terug met een andere trompet, die lekkerder speelt en mooier klinkt! Geruild, gratis en voor niks. Waar vind je zulke service?!
Wat mij betreft petje af voor Hub (en z'n team 8) )!

NB Er zijn genoeg Van Laars te horen hoor, in verschillende orkesten; 'k heb gisteren de nieuwe poster van Peter M. mogen aanschouwen, lijkt me best een fijne reclame.

NNB Waarom moet je dingen vinden over boring als dat weinig zegt over het instrument? Je zult het gewoon moeten proberen. (Zie ook deze thread: ML , L bore)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2004 23:12 

Het gaat mij er niet om hoe anderen over een topsporter praten ( dat is namelijk wat jij bedoeld) alleen vind ik het een topsporter sieren als hij wel dat team noemt en dus niet alleen de woorden "mijn" en "ik" op zijn site zet.
Ik vind het dus ontsieren als je, terwijl er een team werkt aan het product, niet verder komt dan alleen maar "ik " en "mijn".

Ik heb geen ervaring met van Laar trompetten en geloof blindelings dat hun kwaliteit en service geweldig is maar dat neemt voor mij niet weg dat ik het een site vind met heel weinig echte informatie en de informatie die erop staat vind ik teveel op de man gericht inplaats van op het product en het team wat daar aan mee werkt.

De vraag was dan ook wat we van de site vonden en daar heb ik mijn mening over gegeven.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2004 11:20 

Callichioadict: Misschien is de site nog niet helemaal af? Niet ieder "uithangbord" (wat een website toch wel is voor een bedrijf) is even groot. De beste winkels hebben vaak het kleinste uithangbordje.

Maarten: Leuk te horen dat jou hetzelfde is overkomen als bij mij. Ook ik ging voor een receiver aanpassing en ging terug met een veel betere nieuwe. Prachtig toch?

Erik: Mijn site heb ik op non-actief gezet. Te druk en even geen zin om aandacht en tijd aan te besteden.

Technische gegevens, tja, wat heb je daar aan? Het zou wel mooi zijn als de "algemene karakteristiek" van de modellen zou worden beschreven, zoals de "bell-flare" enz. Cijfertjes, zeggen inderdaad weinig. Gewoon geregeld de site checken, het zal er binnenkort vast wat interresanter uit gaan zien.

Jeroen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2004 16:09 

JeroenJongeling schreef:
Wat een hoop gezeik weer om niks!
Nou begrijp ik waarom ik steeds minder vaak hier een kijkje kom nemen, laat staan een reactie plaats.
Jeroen.

Niet laten kisten Jeroen. Ik weet wat je bedoeld. :(
Dat geouwehoer wordt ook ik soms gestoord van (alsof dit een chatbox is of zo...)
maar daartussendoor vindt ik gelukkig toch nog leuke en informatieve postings (waaronder vaak die van jouzelf)
Dus: lekker blijven komen en posten..... :P

8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2004 17:23 

Ik hoef ook geen cijfers te zien, liever wel maar dat zegt niet alles. Wel kan Hub een normale foto op de site zetten van de trompetten en waarvoor ze geschikt zijn of voor welke muziekstijl hij denkt dat ze geschikt zijn.

Ja ik kan hem ook bellen maar een overzichtje op je site zetten is niet zo moeilijk. Dit geld niet alleen voor Hub zijn site hoor. Meer sites nodigen niet uit tot verdere interesse in het merk.

Ik zou als goed voorbeeld de Selmer (Bach)site,Yamaha, Getzen of bijv. de Edwards site willen geven. Daar staat tenminste duidelijke informatie op. Het is ook in zijn eigen belang. Mensen zoals Taylor, Schagerl, Straub etc. hebben ook een informatieve site en zijn ook kleine trompetmakers.

Maar ik denk dat ik hem nog wel even bel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2004 18:03 

Wat een hoop gezeik weer om niks!
Nou begrijp ik waarom ik steeds minder vaak hier een kijkje kom nemen, laat staan een reactie plaats.
Jeroen.

Niet laten kisten Jeroen. Ik weet wat je bedoeld.
Dat geouwehoer wordt ook ik soms gestoord van (alsof dit een chatbox is of zo...)
maar daartussendoor vindt ik gelukkig toch nog leuke en informatieve postings (waaronder vaak die van jouzelf)
Dus: lekker blijven komen en posten.....

Ik heb vast wat gemist maar waarom hoor ik deze opmerking niet als iemand vraagt wat men van de site van van Laar trompetten vindt?
Is dit nu een forum van trompettisten of een fanclub van van Laar eigenaren?
Als iemand de vraag stelt wat men ( en dus ook ik) vind van de site van van Laar dan krijg je wellicht positieve en ook negatieve postings. Wat is daar nu mis mee?
Dit soort reacties ( en je hoeft het niet met me eens te zijn en je hoeft ook niet te lezen of zelfs reageren!) maken dit forum er een waar de gemiddelde trompettist kopschuw van wordt want loop je kennelijk even niet mee in het gebaande pad dan staan de heren met de zeis meteen klaar om uit te halen.

Nogmaals de vraag was wat men vind van de site, en ik heb nergens gelezen dat alleen positieve reacties op prijs werden gesteld.
Als je alleen positive reacties wilt lezen begin dan fijn een van Laar fanclub site :wink:
En als je dit een onzinnige discussie vind ga dan fijn over naar de andere en maak je niet dik om deze.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur