Wat een hoop gezeik weer om niks!
Nou begrijp ik waarom ik steeds minder vaak hier een kijkje kom nemen, laat staan een reactie plaats.
Jeroen.
Niet laten kisten Jeroen. Ik weet wat je bedoeld.
Dat geouwehoer wordt ook ik soms gestoord van (alsof dit een chatbox is of zo...)
maar daartussendoor vindt ik gelukkig toch nog leuke en informatieve postings (waaronder vaak die van jouzelf)
Dus: lekker blijven komen en posten.....
Ik heb vast wat gemist maar waarom hoor ik deze opmerking niet als iemand vraagt wat men van de site van van Laar trompetten vindt?
Is dit nu een forum van trompettisten of een fanclub van van Laar eigenaren?
Als iemand de vraag stelt wat men ( en dus ook ik) vind van de site van van Laar dan krijg je wellicht positieve en ook negatieve postings. Wat is daar nu mis mee?
Dit soort reacties ( en je hoeft het niet met me eens te zijn en je hoeft ook niet te lezen of zelfs reageren!) maken dit forum er een waar de gemiddelde trompettist kopschuw van wordt want loop je kennelijk even niet mee in het gebaande pad dan staan de heren met de zeis meteen klaar om uit te halen.
Nogmaals de vraag was wat men vind van de site, en ik heb nergens gelezen dat alleen positieve reacties op prijs werden gesteld.
Als je alleen positive reacties wilt lezen begin dan fijn een van Laar fanclub site
En als je dit een onzinnige discussie vind ga dan fijn over naar de andere en maak je niet dik om deze.