jeroen klopt het dat je lesgeeft in Castricum ?? als ik m,n toeter heb kom ik een keertje langs en mag je hem proberen ok ?
Ik kom naarmate ik steeds meer reacties lees wel tot de conclusie dat ik iets aparts heb gedaan , maar dat hoeft niet perse een verkeerde keuze te zijn toch?? kijk dat heeeeeeeel veel andere muziekanten het anders zouden doen , helemaal goed .
Toen ik voor het eerst naar een nieuwe toeter ging kijken ben ik de meeste merken afgeweest op internet modellen vergelijken etc etc en de specificaties nazien etc etc ik heb toen ook op diverse toeters geblazen waaronder : Weril , Besson , yamaha , conn , Bach , holton en nog een paar andere , ik ben op een gegeven moment bij het merk Lawler gekomen ik zach hoe die kerel ze maakte en dat vond ik tegek , mooie instrumenten en een goede prijs voor mijn budget en dat was veel .
Ben toen op zoek geweest naar de importeur en zo kwam ik bij Brassimport terecht vertelde mijn verhaal en het eerste wat Hans mij vertelde was "waarvoor wil je een Lawler??" ik heb ook Straub , en dat is veel beter in prijs kwaliteit etc etc .
Ik heb toen verder m,n verhaal gedaan en ben toen op zijn advies afgegaan en zodoende ook binnen korte tijd m,n derde trompet gekocht binnen een jaar

.
Ik ben van een Boosey&Hawkes naar een Conn Connstellation gegaan en nu naar een Straub en heb dus nu een trompet van wereld kwaliteit gekocht .
En ook al ben ik pas begonnen met trompet spelen , wil ik gewoon het beste wat er is en voor mij is dat Nu een Straub . En als er iets niet bevalt aan de trompet die ik gekocht heb en er moet iets aan veranderd worden SO WHAT dan wacht ik nog wat langer ik kan spelen en als ik hem heb en hij is goed heb ik er voor de rest van m,n leven wat aan .
Ik begin net dus ik kan me nog aanpassen aan iets wat nieuw is en ik kan me voorstellen dat als iemand al jaren speelt op een en het zelfde instrument en een nieuwe koopt veel meer vergelijkings materiaal heeft dan ik die net een jaar bezig is .
Als je al jaren speelt en je gaat iets nieuws kopen wil je er op vooruit gaan , het moet beter zijn dan dat wat je hebt en dat is meestal al heel goed dus ga je op veel verschillende type,s blazen om je betere nieuwe toeter te vinden en mocht dat niet lukken blijf je lekker door toeteren op je trompet want die is ook al heel goed
Ik ga nu hoger in kwaliteit dan wat ik heb en dus is het zowiso al goed ook al heb ik er nog niet op geblazen .
Zo voila dat is hoe ik erover denk

en ik hoop dat het wat duidelijker is voor jullie wat mijn beweeg reden is om het zo te doen .
Bas