brassheavy schreef:
Tot snel Theo, maar hou liever je toeters heel! dat meen ik oprecht.
Ehh, ik was 't niet hoor die met een ijzerzaag de braces uit die B&S had gezaagd, dat was de eerste eigenaar die de sound wat wilde openen.....

. Ik had die B&S ondanks alles tóch gekocht omdat door al dat gekut van die gast de prijs wel heeeeel aantrekkelijk geworden was

Goed instrument, echt 'The poor mans Stradivarius'. Vooral de ventielen waren van een 'Einsame Spitzenklasse'; bijna Getzeniaans! Sound was o.k. maar de eerlijkheid gebiedt me wel te vertellen dat het instrument soundwise wat achterbleef bij mijn Vincent Bach 180/37 uit de 70's. Geen schande: de B&S Challenger I kost nieuw amper een derde van zijn Grote Voorbeeld. Ben wel benieuwd hoe zo'n ding presteert tegenover de Schagerl Las Vegas die als ik 't wel heb zich in dezelfe prijsklasse beweegt.
Helaas heb ik 'm verkocht aan een gast in Duitsland dus ik zal 't wel nooit te weten komen.

Als je goed kijk zie je hoe de braces en ook de slide stop 'vakkundig' verwijderd waren. Laat het een les zijn voor de thuissleutelaars: Schoenmaker blijf bij je leest!