Graag zou ik een serieus antwoord hierop krijgen. Dat het in jullie ogen wellicht een kuttrompet is oke. Maar dat is niet de vraag. De vraag is welk bouwjaar, prijs, specificaties e.d
B.v.d Niels
_________________ Op welk mondstuk speelde Chet Baker?
a.u.b. niet met geslachtsdelen (zeker die niet van jezelf zijn) smijten op dit forum!
Wat betreft jouw Schenkelaars: Ik heb geen flauw idee. Misschien dat ze bij de First Brass fabriek je wat meer kunnen vertellen (First Brass heeft de machines van Schenkelaars overgenomen destijds). De First Brass fabriek kun je weer vinden via Music All-in. Ik zou er niet al te veel van verwachten als ik jou was. Het merk is niet echt populair bij fanatieke trompet verzamelaars.
Succes, enneh....laat dat schelden voortaan even achterwege
Geregistreerd: 20 nov 2003 10:45 Berichten: 4 Woonplaats: Veenendaal
Helaas weet ik geen antwoord op je vraag.
Laat je niet gek maken door negatieve verhalen over welk merk trompet ook. Ik ken hele goede muzikanten die op Schenkelaars spelen. Daarnaast zijn er (veel te veel) amateur muzikanten die op een "dure" trompet spelen en denken dat dit voor hun verschil uitmaakt. Als een instrument je bevalt maakt merk niet uit. Wel zegt een prijs vaak iets over de levensduur van een instrument of onderdelen ervan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen