Wat een geweldige link! Heb net een tijdje terug een paar cd's van Reinhold Friedrich gekocht en dit concert sprak me al erg aan. Lijkt me geweldig om een keer te spelen met een symf orkest dit.
Geregistreerd: 26 nov 2003 10:45 Berichten: 245 Woonplaats: Paraguay
Ja geweldig.
Dit heeft hij ook in 1992 samen met het Rotterdams Phil. Ork. gespeeld in de Doelen.
Daar was toen een bijeenkomst van The International Trumpet Guild en een onderdeel van die week was een concert met o.a Maurice Andre, Edward Tarr en Timofei Dokshitzer.
Maurice Andre speelde daar toen een concert van Marcello en Edward Tarr speelde met nog een stuk of 12 trompettisten (+ orkest) La Peri van Dukas (geloof ik)
Als het goed is heb ik nog een opname van dat concert (ik tapete in die tijd van alles op cassetteband;-)
Geregistreerd: 26 nov 2003 10:45 Berichten: 245 Woonplaats: Paraguay
Kelere, ja..... Hoe kom je daar aan, en heb je nog meer foto's?
Van een ex-studiegenoot krijg ik altijd nog foto's die zij daar gemaakt had (van een workshop met Maurice Andre, volgens mij). Ik had de foto's al wel aan haar betaald, maar ze heeft ze nooit opgestuurd
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
Die foto staat op de site van Edward Carroll, de (voor de kijkers) meest linkse (daarmee bedoel in niet qua politieke voorkeur ) trompettist op de foto. http://edwardcarrollmusic.com/gallery/
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen