trompet.nl > forum > Toon onderwerp - MuziekPartijen KYTEMAN - SORRY
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 13:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: MuziekPartijen KYTEMAN - SORRY
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 12:13 

Ik ben opzoek naar de muziekpartijen van het nummer Sorry van Kyteman,,
Het liefst Gratis :oops: .

Met vriendelijke Groet,

Rick van Hengel

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 12:55 

1e post
zeuren om gratis bladmuziek.
geen goeie binnenkomer.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 13:32 

Nee, en ook niet gekeken of het onderwerp al bestond.
Stond al bovenaan toen je je bericht postte!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 13:41 

verblind door hebzucht.

een ware aanvulling op dit forum. Zou hij nog zinnige dingen gaan posten, of komt hij hier echt alleen maar schooien.

We zullen het zien... De soap will continue

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 20:24 

camel schreef:
verblind door hebzucht.

een ware aanvulling op dit forum. Zou hij nog zinnige dingen gaan posten, of komt hij hier echt alleen maar schooien.

Stel je bent jong, wordt enthousiast door Kiteman, neemt de moeite om je aan te melden op een forum. vraagt iets wat iedereen van een bepaalde leeftijd of wat dan ook zou kunnen vragen. En ja hoor. onze vaste politieagenten met te veel vrije tijd hebben gelijk weer een reactie, waardoor je zeker weet dat zo iemand nooit meer de moeite neemt om op dit forum te reageren of wat dan ook. Missie geslaagd. weer één minder. Ben trots op jullie!!!. (wie zonder schuld is gooien de eerste steen!)

Laat het gewoon zijn, of help zo iemand door aan te geven dat hij of zij er meer van leert door het zelf te schrijven.

Wees volwassen en geniet gewoon van het spelen en iedereen die ook deze belachelijke, tijdvretende hobby heeft, anders ben je zelf een Soap, en dan wel een slechte tijden, slechte tijden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 20:52 

Spok schreef:
camel schreef:
verblind door hebzucht.

Stel je bent jong, wordt enthousiast door Kiteman, neemt de moeite om je aan te melden op een forum. vraagt iets wat iedereen van een bepaalde leeftijd of wat dan ook zou kunnen vragen. En ja hoor. onze vaste politieagenten met te veel vrije tijd hebben gelijk weer een reactie, waardoor je zeker weet dat zo iemand nooit meer de moeite neemt om op dit forum te reageren of wat dan ook. Missie geslaagd. weer één minder. Ben trots op jullie!!!. (wie zonder schuld is gooien de eerste steen!)

Laat het gewoon zijn, of help zo iemand door aan te geven dat hij of zij er meer van leert door het zelf te schrijven.

Wees volwassen en geniet gewoon van het spelen en iedereen die ook deze belachelijke, tijdvretende hobby heeft, anders ben je zelf een Soap, en dan wel een slechte tijden, slechte tijden.

Een Sticky is niet voor niets een Sticky. Die staat bovenaan zodat je die als eerste kunt lezen als je nieuw op het forum of dit subforum bent. Daarnaast staat er een post met gelijke titel en strekking al in dit subforum. Als iemand niet de moeite neemt om zich kort in te lezen in dit forum en niet verder kijkt dan zn neus lang is, kun je van de 'politieagenten met te veel vrije tijd' deze reactie verwachten.

Neem van mij aan, mensen als Marnix(je bent slechts het voorbeeld omdat je toevallig voorbij komt ;)) zitten hier niet om mensen te pesten of politieagentje te spelen, maar om wijzer te worden. Of je nu hobbyist of prof bent, alleen red je het niet in dit wereldje. Als ze dan je boterham van je bordje proberen te pakken, vind je dat niet leuk natuurlijk!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 21:01 

...ik heb geen idee met ze hoevelen we hier zitten te lezen, maar zouden de componisten en arrangeurs er erg veel armer van worden als we hier met z'n allen beslissen dat we "als trompettisten onderelkaar" WEL muziek voor elkaar regelen op trompet.nl?

Dat wanneer ik de solo van "Gonna Fly Now" eens wil proberen, ik niet naar de Haske hoef om de hele partij te kopen voor 3 Euro, maar dat van een mede forummer gescanned krijg die dat nummer toevallig speelt bij zijn vereniging.

Ik denk dat de Haske het erger vindt dat er volledige orkest partituren onderling tussen de orkesten wordt geleend/gekopieerd dan dat enthousiaste trompettisten solo-tjes uitwisselen op trompet.nl.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010 22:03 

Ruli schreef:
...ik heb geen idee met ze hoevelen we hier zitten te lezen, maar zouden de componisten en arrangeurs er erg veel armer van worden als we hier met z'n allen beslissen dat we "als trompettisten onderelkaar" WEL muziek voor elkaar regelen op trompet.nl?

Zullen we dan ook 125 rijden op de snelweg, want die 5 kilometertjes, wat maakt dat nou uit. En alcohol als je 15.5 bent, want afgerond is dat toch 16. Enz enz. Ik weet niet wat jij voor je brood doet, maar het lijkt me toch wel arelaxed als je minder verdient door dat andere mensen hetzelfde illigaal voor minder doen... Zo moet je het zien en niet anders. Verder is het ook naar mijn mening ook een teken van respect naar de componist of arrangeur als je gewoon de partijen aanschaft. Ik zou een enorme hypocriet zijn als ik hier zou verkondingen dat ik alle partijen zelf aanschaf (wie niet?), maar het overgrote deel leen ik in de bieb of koop ik bij Broekmans of waar dan ook.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur