trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Vergelijk Bach, van Laar en Calicchio
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 21:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2010 19:55 

Maakt mij niet uit hoe het heet of waar het vandaan komt: vast staat dat ze geweldig lopen en daar gaat het om!
Iedereen die hem kent weet dat Hub een vakman is met een groot eergevoel, dat hij beslist niet ''money-driven'' is en alles doet om een perfect resultaat neer te zetten. Geen zorgen dus om de kwaliteit, nu niet en ook voor de toekomst niet!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2010 20:58 

Dat zeg je wel heel stellig, nieuwe ventielen zullen zich eerst nog moeten bewijzen, lijkt mij.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2010 21:52 

L J schreef:
Dat zeg je wel heel stellig, nieuwe ventielen zullen zich eerst nog moeten bewijzen, lijkt mij.

Inderdaad, de ventielen van mijn Yamaha deden het de eerste maanden ook heel erg goed, maar daarna was het bagger. Nou wil ik Hub niet vergelijken met Yamaha want dan komen die bekende appels en peren weer om de hoek kijken. Bovendien heb ik er wel vertrouwen in dat Hub met een goed setje op de proppen komt. Maar toch enige terughoudendheid is misschien toch wel op zijn plaats....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2010 23:59 

Probeer de nieuwe instrumenten eens uit, dan weet je waar we over praten. Je zult zien dat je dan net zo positief bent over de nieuwe ontwikkeling als Leen en ik!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2010 09:57 

erikveldkamp schreef:
De laatste keer dat ik met Hub daarover sprak vroeg hij me om daar nog niet teveel over te zeggen, dus dat doe ik dan ook niet. Ik ontkracht alleen maar geruchten die niet kloppen.

wat nog geen antwoord is op de vraag waarom hij dat liever niet heeft...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2010 09:58 

MarkGD schreef:
...Nou wil ik Hub niet vergelijken met Yamaha want dan komen die bekende appels en peren weer om de hoek kijken. ...

...waarom wil je ze niet vergelijken? Het lijkt mij dat Hub en Yamaha en de rest voor de beste ventielen gaan voor hun (proffesionele) trompetten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2010 10:08 

erikveldkamp schreef:
Probeer de nieuwe instrumenten eens uit, dan weet je waar we over praten. Je zult zien dat je dan net zo positief bent over de nieuwe ontwikkeling als Leen en ik!

En dan zijn we terug bij het eerste gedeelte van mijn reactie, namelijk de mogelijkheid voor de noord en west Nederlanders om ze allemaal eens uit te proberen met Hub er bij, maar dan zonder +- 200 km reistijd en de (kleine) druk om direct te kopen (je gaat er niet een week over na denken en dan toch nog een keertje op en neer).

En over het ventielengebeuren is mijn mening dat Hub zijn naam hoog heeft te houden, dus als er al een keer iets technisch aan de hand is, ga ik er vanuit dat zijn after sales prima in orde zal zijn.

Ik heb in ieder geval erg veel zin om Hub te ontmoeten en nog meer zin om al zijn modellen eens te proberen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2010 10:16 

Tja, als je nou elke week een trompet wilt kopen dan zou 200+ km wel vervelend worden, maar hoe vaak koop je nu een trompet?

Ik reis per jaar zo'n 50.000 - 100.000 km dus voor mij is die 500 km heen en terug naar Hub een makkie... :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur