trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Vergelijk Bach, van Laar en Calicchio
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 20:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 nov 2009 20:47 

Hub heeft ook regelmatig klanten uit het buitenland in zijn winkel, dan moet je o.a denken aan mensen uit Berlijn of Oostenrijk. Het is maar hoe geïnteresseerd je bent in jouw nieuwe aanwinst.

Maar anderen kopen ze ook zonder uit te proberen, en laten hem gewoon opsturen. Dan kun je thuis blijven en op de post wachten... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 nov 2009 21:31 

Spok schreef:
...Vandaag gebeld met Marjan Mol. In december heeft ze een gesprek gepland met Hub over de voortzetting van het dealerschap.

Kijk, daar hebben we wat aan!!

Spok schreef:
...Ik verwacht niet dat er veel Brabanders/Limburgers helemaal richting Den Haag gaan om daar de Calicchio's te testen en (als het al in één keer lukt) kopen.

...Ik had een collega die een Calicchio kocht bij ADAMS... die zuiderlingen boffen toch maar met het aanbod daar.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 nov 2009 22:03 

Ruli schreef:
Spok schreef:
...Ik verwacht niet dat er veel Brabanders/Limburgers helemaal richting Den Haag gaan om daar de Calicchio's te testen en (als het al in één keer lukt) kopen.

...Ik had een collega die een Calicchio kocht bij ADAMS... die zuiderlingen boffen toch maar met het aanbod daar.

Boffen?, qua trompetaanbod wel, maar verder is er daar niet zo veel. O, ja één keer in het jaar verplicht gezellig doen tijdens Carnaval! (ha, ha) :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 nov 2009 22:16 

was het maar 1x per jaar.....het is alweer begonnen, dat hele gebeuren...
Wat dat betreft zal ik waarschijnlijk nooit inburgeren daar (en stiekem weiger ik dat ook gewoon een beetje) :lol: . Speel al die dagen maar gewoon trompet, dan is het nog het minst vervelend :wink:

Maar wat betreft trompetten zit je daar inderdaad niet verkeerd... :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2010 16:41 

In maart komt Hub zelf naar Marjan Mol Blaasintrumenten te Wormerveer. Hij geeft dan een soort workshop waar je de verschillende modellen kan proberen. Marjan zet het op haar website als er meer duidelijkheid is over de exacte datum. Zie: www.marjanmol.nl

Ook heeft ze aangegeven dat Hub een flinke achterstand heeft (180 trompetten) door problemen met de levering van de ventielhuizen of ventielen (ik begreep de huizen). Nu heeft hij een nieuwe leverancier gevonden in Tsjechië, wat als het goed is de leveringsduur ten goede zal komen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2010 18:47 

Spok schreef:
Nu heeft hij een nieuwe leverancier gevonden in Tsjechië, wat als het goed is de leveringsduur ten goede zal komen.

De levensduur?

Weet je zeker dat het om een leverancier gaat? Ik dacht dat Hub (gezien de vraag) een deel van de produktiewerkzaamheden naar Tsjechie had verplaatst. Welke werkzaamheden dat precies zijn weet ik niet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2010 19:43 

RichardS schreef:
Spok schreef:
Nu heeft hij een nieuwe leverancier gevonden in Tsjechië, wat als het goed is de leveringsduur ten goede zal komen.

De levensduur?

Weet je zeker dat het om een leverancier gaat? Ik dacht dat Hub (gezien de vraag) een deel van de produktiewerkzaamheden naar Tsjechie had verplaatst. Welke werkzaamheden dat precies zijn weet ik niet.

LeverINGSduur ik bedoel hoe lang het duurt voor je je bestelde trompet geleverd krijgt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2010 20:04 

Spok schreef:
RichardS schreef:
Spok schreef:

De levensduur?

LeverINGSduur ik bedoel hoe lang het duurt voor je je bestelde trompet geleverd krijgt.

Sorry, niet goed gelezen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur