cees schreef:
t zou mooi zijn als dit forum een actieve admin had, dan kon je dit soort mensen makkelijk ip-checken en kunnen kijken of het een alias is van een andere user...
zal ik me dan ook nog even in de discussie mengen?
allereerst wil ik even kwijt dat ik de toon de laatste tijd in dit topic nogal naar vind. men is niet meer bezig om samen tot iets moois te komen, maar vooral bezig elkaar af te zeiken en puntjes te scoren. nu is dat wel iets waar we op dit forum wel vaker last van hebben,
maar toch blijft het mij storen dat er blijkbaar altijd mensen zijn die het nodig vinden een dergelijke kinderlijke houding te presenteren.
dan als reactie op de post van cees:
het klopt dat ik de laatste tijd veel minder actief ben, dan ik de tijd ervoor was,
de reden hiervoor is dat ik mij een van de gelukkige mag voelen,
die dit jaar als eerste jaars geneeskunde mag beginnen.
ik probeer af en toe nog te kijken, maar mocht er naar jullie mening echt wat zijn,
stuur mij dan een berichtje via trompet.nl of een mailtje naar
pimvandergouwe@gmail.com
en nu dat ik toch actief ben, kan ik mede delen dat via een ip check inderdaad te achterhalen is dat Tobias niet de enige naam is die inlogt op die computer.
100% zekerheid dat het dezelfde persoon is kan ik niet geven,
maar de andere poster maakt dezelfde soort spel/typ fouten.
zolang de posts niet al te grof van aard zijn vind ik het niet iets waar ik iets aan moet doen.
ik wil vooral iedereen bij deze uitnodigen de toon van hun posts te bekijken alvorenst op de "bevestig" knop te drukken. en mbt tobias, take it easy, net als vele voorgangers komen we er of vanzelf achter, of hij/zij verdwijnt vanzelf weer.