trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Van Laar occasions --> opinions ?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 10:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 apr 2003 22:52 

Heb net vernomen dat Benny Wiame ook Van Laar speelt (naast Yamaha Mark II Series en Bach Stradivarius). Hij speelt zowel op een Bb Van Laar als een C Van Laar.

By the way, je moet zijn nieuwe CD 'Take your pick' (niet te misverstaan natuurlijk ;-)) echt eens beluisteren (Van Laar heeft em in zijn winkel liggen).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 apr 2003 19:23 

Net al Bö Nilssen, Peter Masseurs en nog vele andere trompettisten.............

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 apr 2003 17:10 

Nou, ik heb sinds het nieuwe jaar ook een van Laar (bes), en hij speelt ronduit geweldig. Ik zou hem voor geen goud willen inruilen tegen wat dan ook. :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2003 18:15 

Heb sinds kort een van Laar c-trompet. Is heerlijk. "En als je toch liever die andere wil breng je hem maar gewoon terug. Krijg je wel een nieuwe"... zei hij toen!!!
Wat een service. Dat kan toch nergens?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2003 18:17 

Oh ja, ik vergat te zeggen dat ik dan wel vóór februari! moest hebben beslist. Het kost namelijk tijd om aan een instrument te wennen. 8O 8O 8O 8O 8O

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 okt 2003 10:01 

Nou hallo allemaal, ik heb me lang niet meer gemengt in deze woesternij der letteren, maar ik had nu wel weer eens zin om iets te schrijven en ook een reden toe....
Ik heb een bes trompet van hem uit '98. Ventielen liepen niet zo lekker, weet je wat ik bel hub even op. Wat denk je??? Trompet erheen, hij maakt m (zat een klein deukje in het ventielhuis), je krijgt 2 flesjes olie erbij, zo van probeer maar lekker uit. Reperatiekosten brengt hij niet in rekening. Nou ik vindt dit gewoon echt "super" serice, dit krijg je nergens!!!
Ik heb nu ook sinds een aantal maanden een c trompet en die is echt fantastisch!!!
Maten en afmetingen??? Geen idee, boeit me niet, ik speel er heerlijk op, al vanaf het eerste moment. Oh ja, weten jullie wat nog een voordeel is met Hub??? Hij weet zelf ook donders goed hoe een trompet echt moet klinken en of die trompet wel bij je past of niet.
Dus ook namens mij complimenten aan de trompet smit :D :D :D !!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 okt 2003 14:48 

Goed, nu ben ik met een aantal :oops: vragen.

Wat kost dan zo'n van Laar precies
Wie verkoopt ze? (zijn er leveranciers in het oosten van het land?)

door de discussies hier op het net en de negatieve dingen die ik hoorde over een Van Laar heb ik een vriend afgeraden van dit merk, alhoewel ik er eigenlijk niets van weet, ik ben alleen afgegaan op de verschillende berichten omtrend dit merk en heb hem dat zo verder verteld!

Maakt het voor een hobbytrompettist als ik nou echt zo'n verschil of ik op mijn Getzen 700 zou spelen of een Van Laar, of merk je daarin niet zoveel verschil, ik speel in een blaaskapel, maar we hebben met ons cluppie wel bijna elk weekend 2 a 3 optredens. Speel dus vrij veel!
Wat ik hiermee vragen wil, kan ik met een Van Laar (of ander merk) mijn uithoudingsvermogen nog verbeteren, of blijft dat een kwestie van oefenen?

Zo, dat zijn volgens mij voorlopig voldoende vragen, ik heb er nog wel meer, maar die passen denk ik niet allemaal in deze discussie.

Groeten Rob

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 okt 2003 16:03 

stom om iemand ergens op af te raden door de mening van een ander :?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur