Theo van Kampen schreef:
Heren, eerst even begrijpend leren lezen en dan in de pen klimmen graag.
Goed dat je me op de vingers tikt, ik had niet in de gaten dat ik ik nog niet begrijpend kon lezen...
Citaat:
Over Yamaha en kwaliteit.
Yamaha is het gelukt om kwalitatief goed tot zeer goed spelende instrumenten te bouwen met gebruik van kwalitatief slecht matereiaal. 't Materiaal is niet geschikt voor koperblaasinstrumenten simpelweg omdat 't door normaal gebruik en onderhoud van binnenuit doorrot.Ik heb 't hier dus niet over mechanische slijtage.
Mijn ogen gaan eindelijk open...
Citaat:
Over Yamaha en Bobby: Als de Z van Bobby gebreken van wat voor aard ook vertoont krijgt ie vanuit Nippon Gakki gewoon een nieuwe. 't Zal hem dus een worst wezen.
Ik had het eerder moeten zien,
Het ging hem natuurlijk helemáál niet om de klank...
Citaat:
Over Yamaha en Wim. Wim, ik ben al jaren fan van je: Jij speelde de mooiste lijnen in Lucas van Merwijks Big Band -the Machito projec heette die geloof ik-. Veel geluk met je nieuwe toeter!
Hij overwoog 'm te kopen,
't kan net zo goed een ander merk worden...
Citaat:
Marcel, ik ben gewoon een nostalgist die z'n hele leven met 't zelfde ding verder wil. Of dat nou over fietsen gaat, stereoinstallaties of trompetten is me om 't even. Ik vind 't verschrikkelijk dat de tijd blijkbaar voorbij is dat het vanzelfsprekend was dat je een topproduct voor 't leven kocht.
Voor mij zit er een groot verschil tussen welk produkt dan ook, en een muziekinstrument...
Voor jou blijkbaar niet, dan is rot e.d. natuurlijk een groot probleem.
Dus toch De Adriaan Kragtenschool.