De Ronde Van schreef:
Zult [PL] schreef:
Heb inderdaad even bekeken wat zowel camel als mischa zoal doen. In principe zijn ze goed bezig, maar juist daarom wil ik ze nu al behoeden voor enkele valkuilen. Dit zou hun progressie danig kunnen temperen. Om die stappen te nemen is ook niet makkelijk en kost misschien enige trots, maar ik ben er slechts om te helpen.
@Dhr. Zult
Daar trompetles geven U teveel geestelijke belasting levert vraag ik U of U ook mijn trompetspel op afstand kunt/wilt beoordelen.
U doet dat tenslotte in deze topic ook bij Camel, en hoewel hij op zijn zachtst gezegd
daar zo zijn vraagtekens bij heeft, ben ik toch heel
nieuwsgierig naar Uw mening
over mijn spel, het is ongetwijfeld voor verbetering vatbaar en U lijkt er bijzonder veel
van te weten...
Nou, als jij op een olds recording speelt, ben je dus in principe goed bezig, maar zul je ten koste van enige trots, en geholpen door Zult om wat valkuilen heen moeten stappen.
Maar jij speelt toch bach? Als het een TR500 is ( zie sig zult ) dan heb je toch wel het ultime bereikt, hoewel het hier gaat om een studentenmodelletje.
Over de Connstellation is niks vermeld, dus wellicht... misschien.... er zou hoop voor je kunnen zijn....