trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Olds recording bes trompet
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 07:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jan 2009 17:27 

Als je die schammele Recording nu eens voor uiteraard weinig aan mij over doet, voor dat geld een leuke chinees koopt, dan hoef je ook niet zo hard meer te drukken :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jan 2009 17:57 

delano schreef:
Als je die schammele Recording nu eens voor uiteraard weinig aan mij over doet, voor dat geld een leuke chinees koopt, dan hoef je ook niet zo hard meer te drukken :lol:

He camel, stel je voor,
een mooie chinees, wss in een leuk kleurtje,
en dan speel je toch al gauw een B2, en piepend al bijna een F3

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jan 2009 18:50 

Jongens, IK ga mijn Olds niet verkopen, IK kan er wel op spelen, en wat een of andere zultkop daarvan denkt, is ook eigenlijk te waardeloos voor woorden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jan 2009 20:12 

Wat doen jullie allemaal raar? Ik begrijp niet dat jullie op zo'n stijlloze manier Zult aan het affakkelen zijn.
Zeker de moderatoren zouden toch beter moeten weten en de etiquette in acht moeten nemen in plaats van mee te huilen met de wolven.
Camel zet wel een hele grote keel op en die Jens, wiens bijdragen aan dit forum nog nooit ook maar iets wezenlijks hebben bijgedragen kan wat mij betreft gelijk van dit forum verwijderd worden. Wellicht is www.clown.nl meer iets voor hem.
Ik heb lang gewacht met reageren op dit topic maar ik vind dat het Zult afzeiken nu welletjes is geweest.
Zult gaf gewoon zijn mening over een trompet, prima toch en dat hij iets durfde te zeggen over met niet te veel druk op je lippen spelen, daar is toch ook niks mis mee?
Nu ik er zo over nadenk kan Camel ook gewoon van dit forum gesodemieterd worden met zijn zgn. cynische praatjes. 't Is me allemaal te negatief en neemt 't plezier aan het deelnemen aan dit forum weg. Hij mag dan gewoon weer terugkomen als Marnix als ie voortaan niet meer de grote klootzak gaat uithangen.
Over Olds instrumenten kan ik kort zijn: Nooit op gespeeld dus geen mening. punt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jan 2009 20:27 

Zonde, je zou de Olds trompetten toch eens moeten proberen. Je weet serieus niet wat je mist.

Maar he, het maakt geen verschil of ik dit vind met als naam Camel, of als naam Marnix. Want in beide gevallen vind ik Olds een fijne toeter.
8)

Profiel  

Berichttitel: the good, the bad & the ugly
BerichtGeplaatst: 30 jan 2009 10:07 

camel schreef:
Xeno schreef:
zo zien we maar weer dat iedereen een mening heeft... 8)

Mening geven kan, en mag. Maar gebaseerd op feiten. En deze meneer Zult heeft te weinig kennis, en onder gegeven omstandigheden een grotere bek dan ik ooit zou durven.

Lef heeft hij wel.... 8)

"Opinions are like assholes: Everybody has one" Clint Eastwood.

De enige die hier een grote bek heeft ben jij Camel. Dat je dat zelf niet eens doorheb man!

Over Chineese trompetten.
Een jaar geleden werd China fel bekritiseerd door Europa en Amerika. Die verwijtten China dat ze zoveel rotzooi produceren.
China reageerde vervolgens met de vraag: "Wie koopt die rotzooi dan allemaal?"
Een land dat een raket de ruimte in kan schieten kan ook heus wel andere hoogwaardige producten produceren.
Als we het bij trompetten houden: Wat kan je verwachten van een trompet die nieuw nog geen tweehonderd ballen moet opbrengen? Als wij met onze dikke nekken hier in 't westen die matige producten niet zouden kopen zouden ze ook niet in de winkels liggen.
Ik vind dat iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten ook de klappen moet willen opvangen.
Vakmanschap moet betaald worden.
Overigens is het een publiek geheim dat menig Amerikaans merk blaasinstrumenten zijn zgn. studie en intermediate modellen in China laat maken. Vandaar dat die instrumenten zo matig zijn. Ze kosten daarentegen wel weer 5 x meer dan de Chineese originals :D.

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jan 2009 14:25 

Dirk schreef:
Wat doen jullie allemaal raar? Ik begrijp niet dat jullie op zo'n stijlloze manier Zult aan het affakkelen zijn.
Zeker de moderatoren zouden toch beter moeten weten en de etiquette in acht moeten nemen in plaats van mee te huilen met de wolven.
Camel zet wel een hele grote keel op en die Jens, wiens bijdragen aan dit forum nog nooit ook maar iets wezenlijks hebben bijgedragen kan wat mij betreft gelijk van dit forum verwijderd worden. Wellicht is www.clown.nl meer iets voor hem.
Ik heb lang gewacht met reageren op dit topic maar ik vind dat het Zult afzeiken nu welletjes is geweest.
Zult gaf gewoon zijn mening over een trompet, prima toch en dat hij iets durfde te zeggen over met niet te veel druk op je lippen spelen, daar is toch ook niks mis mee?
Nu ik er zo over nadenk kan Camel ook gewoon van dit forum gesodemieterd worden met zijn zgn. cynische praatjes. 't Is me allemaal te negatief en neemt 't plezier aan het deelnemen aan dit forum weg. Hij mag dan gewoon weer terugkomen als Marnix als ie voortaan niet meer de grote klootzak gaat uithangen.
Over Olds instrumenten kan ik kort zijn: Nooit op gespeeld dus geen mening. punt.

Etiquette??! :lol: :lol:
Maar dank voor jouw nuttige bijdrage aan dit topic 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jan 2009 14:31 

Even iets nuttigs dan maar :lol: :lol:
Kijk, hier een Olds pagina, wel redelijk onoverzichtelijk, maar geeft een leuke blik op de historie en ook op de faam van het merk Olds.

http://rouses.net/trumpet/olds.htm

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur