trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Feniks
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 22 apr 2026 10:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 291 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 11:37 

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij ze zou gaan testen. En dat had ik zeer interessant en leuk gevonden, gezien je interssante en objectieve testverslagen op je site en in Sonic die ik met plezier heb gevolgd en gelezen. Als iemand als jij een testverslag neerzet hechjten sommige mensen daar toch waarde aan of nemen het mee om ook eens te gaan proberen, of wellicht juist niet. Erg jammer dat je niet eens wilt testen op basis van een mening die je jezelf hebt toebedeeld. Ik zou zeggen dat het wellicht een uitdaging voor je zou kunnen zijn of je vooraf bedachte oordeel stand houdt bij een daadwerkelijke test. Zou getuigen van een deskundig testvormogen wat je als prof en tester zelf hebt gezegd te bezitten.

Profiel  

Berichttitel: Feniks
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 12:10 

Ik moet zeggen, dit is de 113e post, pagina 15 en Hans heeft niet eens met zijn toeters in een a'damse gracht hoeven springen.
M.a.w. er is toch grote belangstelling voor de nieuwe grieken. Ikzelf kan helemaal rozig worden van zulke instrumenten, meestal alleen al door ze vast te houden. Zelf ben ik niet van een niveau (hopelijk NOG niet...) dat ik ze zelfs maar zou durven uitproberen maar ik kan me voorstellen dat kapitaalkrachtige gevorderden EN profs toch wel geinteresseerd zouden kunnen zijn. Ik moet met Erik toegeven dat de prijs wel echt op topniveau ligt, zo'n beetje bij de Inderbinens en zo. Maar ja.. als ze het echt waard zijn en dat zal toch echt uit testen van (waarschijnlijk) forumgenoten moeten blijken, dan moet het maar. Daarom zou ik het persoonlijk ook zeer op prijs stellen als Erik er eens op zou willen blazen en daar ons vervolgens verslag van zou willen doen, dus hierbij dat verzoek, sorry, vriendelijk verzoek.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 12:28 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 18:16, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel: Feniks
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 13:29 

jij ook prettige kerst, ik denk dat ik het wel overleef,
groeten, delano

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 13:41 

Mooi! Ik ga voor mijn nieuwe toeter binnenkort maar naar Margraten. Ik neem een B4. Ik ga hem niet testen, want ik heb via via en van horen zeggen en lezen dat dat de beste toeter is die er bestaat.

Whatever. Ander merk, andere mening. Jammer! Evengoed ook een prima kerst.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 dec 2008 01:18 

Goh....

nou....

En hiermee is de rek wel een beetje uit het topic. Jammer, want deze toeters verdienen wel echt meer aandacht dan alleen maar wat zouteloze, ongefundeerde uitspraken.

Maar @ Jens en Delano: zelf testen blijft hoe dan ook de beste optie. Ga gewoon eens naar Rosmalen, je krijgt er een lekkere bak koffie, wat instrumenten en je mag loos gaan.

Wat voor de een goed werkt, is voor de ander een ramp. Dus echt objectief is geen enkele test.

enne: maak er een mooie feesttijd van met veel eten en drinken 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 dec 2008 10:11 

Gisteren vernomen dat de bugel Gaia onderweg is naar NL, deze komt komende week binnen (ff afhankelijk van de kerstdrukte bij de post natuurlijk). Foto volgt zsm :D
Er zijn deze week ook 3 exemplaren van de Hades gereed gekomen. Alleen is het galvaniseerbedrijf gisteren gesloten vanwege de kerstvakantie :cry:
Het wordt dus nog 3 weken wachten. Tot die tijd moeten we het ff doen met het ongelakte exemplaar.

Iedereen een prettige kerst gewenst vanaf deze plaats :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 dec 2008 10:25 

Jens schreef:
Mooi! Ik ga voor mijn nieuwe toeter binnenkort maar naar Margraten. Ik neem een B4. Ik ga hem niet testen, want ik heb via via en van horen zeggen en lezen dat dat de beste toeter is die er bestaat.

Whatever. Ander merk, andere mening. Jammer! Evengoed ook een prima kerst.

Tja, als ik een ding geleerd heb op dit forum dat je beter niet klakkeloos moet volgen wat een ander goed vindt. Ik kom al vanaf het eerste jaar bij Huub, en hij maakt steeds betere toeters, maar binnen elk type kun je nog varieeren. Ook daar moet je zoeken wat voor jou het beste is. En dat hoeft overigens niet perse van Laar te zijn. Je moet wel weten wat je wil (en dat vergt soms een ontdekkingsreis). Ontdekkingen van anderen kunnen de route wel efficienter maken....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 291 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur