trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Feniks
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 22 apr 2026 08:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 291 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar gaat het nog over!
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 07:03 

erikveldkamp schreef:
Prins Bernhard schreef:
Probeer een mening te baseren op zelf opgedane ervaringen en publiceer deze dan goed onderbouwd. :P Then we are talking! Met ongenuanceerde uitspraken en niet onderbouwde meningen komen we niet ver in trompet-land als het gaat over het goed delen van informatie.

Misschien kun je me uitleggen wat er ongenuanceerd is aan mijn uitspraken en waarom ze niet goed onderbouwd zijn.

"uitspraken" is overdreven....

Maar voor mij is een mening pas goed onderbouwd als er feitenkennis aan ten grondslag ligt. En hoezeer ik je mening vaak wel goed onderbouwt vind, als je zonder een trompet te kennen kunt zeggen dat een instrument niks voor je is, vind ik dat toch niet zo goed onderbouwd...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 07:57 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 18:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 08:50 

erikveldkamp schreef:
Tja, laat ik het er op houden dat als ik de brochure van een nieuw product lees en alles mij tegenstaat ik niet de behoefte krijg om dat product te gaan testen.

Tsja, latyen we het daar maar op houden. Heel verstandig en lekker onderbouwd Erik :? ! Dus die hele VanLaar discussie indertijd waar je zo fel tegen ageerde (en wat ik overigens terecht vond) aangezien mensen de trompet gewoon moesten proberen zonder poep erover te roepen was een ander verhaal?
Kom op man, alles in een brochure? Hans heeft niet eens uitgebreid wat regeltjes gepost! Daarnaast zijn er een aantal ervaringen van spelers van allerlei achtergrond die een prototype hebben getest die allen zeer enthousiast waren. Ik had toch verwacht dat je objectiever naar dit verhaal zou kijken en gehoopt dat je wellicht de trompetten zou willen proberen. Maar ik denk dat van objectief testen geen sprake zal zijn blijkbaar.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 09:26 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 18:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 10:14 

Jouw onderbouwing is niet gebaseerd op het daadwerkelijk spelen op de trompet, iets waar je nogal fel tegen was toen het een ander merk betrof. Maar goed. Als je niet consequent wilt zijn prima. Nogmaals, de ervaringen van sommigen van het forum hier waren heel positief. Word je daar dan helemaal niet nieuwsgierig van?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 10:44 

jongens laten we het houden bij het topic feniks.... Dat we allemaal een andere mening hebben komt bij ieder ander topic ook al naar voren.... Het is geen veldslag over wie zijn mening het beste kan beargumenteren maar in dit geval dat er een nieuwe toeter op de markt is...

Met dank van de moderators...

Profiel  

Berichttitel: A guttegut....
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 10:54 

erikveldkamp schreef:
Tja, laat ik het er op houden dat als ik de brochure van een nieuw product lees en alles mij tegenstaat ik niet de behoefte krijg om dat product te gaan testen.

Is dàt 't? Ik begon me al zorgen te maken.

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2008 11:05 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 18:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 291 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur