Beste medeforumleden! Heb redelijk lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen maar was toch van mening dat het moet kunnen. Het is al weer ongeveer 80 berichten geleden dat ik mijn persoonlijke bevindingen m.b.t. de Feniks-trompetten heb mogen delen met jullie. Vanaf dat moment heb ik allerlei berichten en discussies voorbij zien komen die gaan over de zin- en onzin van omhoogstaande bekers, bijgeleverde koffer, bijgeleverd mondstuk, te hoge prijzen, verkeerd geïnterpreteerde uitspraken, aanprijzingen van andere merken etc ….. Ook berichten geplaatst door medeforumleden die de bewuste trompetten blijkbaar nog niet eens hebben bespeeld.
Waar gaat het over?
Kunnen we niet met z’n allen blij zijn met wederom een Nederlands initiatief om trompetten te ontwikkelen. Zoals al vaker is aangegeven moeten we trots zijn op dit soort initiatieven. Kijk bijvoorbeeld naar Hub van Laar die een prachtig product maakt, en Adams die aan de weg aan het timmeren is. Probeer een mening te baseren op zelf opgedane ervaringen en publiceer deze dan goed onderbouwd.
Then we are talking! Met ongenuanceerde uitspraken en niet onderbouwde meningen komen we niet ver in trompet-land als het gaat over het goed delen van informatie.
Laat duidelijk zijn dat dit geen reclameact voor Feniks-trompetten betreft maar meer een reactie van iemand die het heel prettig vind dat er in Nederland gewoon veel goeds te koop is en daar trots op is.
Alvast prettige kerstdagen en een bijzonder muzikaal 2009.