erikveldkamp schreef:
Ik profileer me overigens liever met mijn eigen trompetspel. Dat heeft me tot nu toe een goede boterham opgeleverd.
Als Hans niet tegen kritiek zou kunnen dan zou hij hier zijn koopwaar niet uit moeten stallen. Ik vind dat sowieso een beetje raar omdat hij gewoon een dealer is die zijn producten hier aanprijst. Dat is gewoon reclame. Als Adams, Atelier Pfeiffer, e.d. precies hetzelfde zouden doen zou het hier een gezellige boel worden.
Verder heb ik niets met teksten zoals "de ultieme leadtrompet" en "angstaanjagend hard".
Ten 3e vind ik de prijs nogal overdreven. Trompetten zoals de Yamaha 8335LA, 8310Z, Calicchio 1s2, van Laar B1-B7 kosten ongeveer de helft van het geld.
Beste erik,
nu trek je wel erg kinderachtig van leer moet ik zeggen.
Ik kan me menig posts van Brassheavy herinneren over dempers, tassen, instrumenten en mondstukken die zij nieuw in het assortiment hebben. Dat is ook reclame.
Daarnaast als ik jouw posts en die van richaaaaar zo lees over een andere trompetbouwer, vind ik dat ook reclame, eerlijk gezegd.
Daarnaast zijn de toeters van Hub van Laar al veel langer op de markt dan de toeters van Hans. Dus wat niet is kan nog komen. En dan nog: Wat maakt het uit wie er op welke toeter speelt? Als het maar mooi klinkt.