Dat Holton geen trompetten meer maakt verbaast me niks. De kwaliteit van hun instrumenten was abominabel, terwijl ze er een prijskaartje aanhingen waar een paard de hik van zou krijgen: zo om en nabij de prijs van een Bach Stradivarius terwijl die toch echt een stuk degelijker is.
De MF horn van Mark -waar ik al eerder over gemeld heb- ,op zich een fantastisch instrument, krijgt nu zelfs rotte plekken op de derde pomp...... toetertje van hoogop 5 jaar oud. Voor de volledigheid, de leadpipe en de stempomp hadden al de waterpokken.
Geen beste reclame lijkt me: Aan de pik van de consument komt ook een eind; daar kan je niet op blijven trappen.
Kan je zeggen "En die Yamaha 6310Z van jou dan met die red rot achter het 1ste ventiel?" Tsja, ook niet best, maar die kostte nieuw de helft van een ST 306. Uiteraard niet minder schandalig maar de prijs verzacht enigzins de pijn.
Gaat de consument dan eindelijk wakker worden? Dan zie ik het nog somber in voor Yamaha. Hoewel, die maken natuurlijk ook buitenboordmotoren

!
Kortom, Holton is dood, Lang Leve Holton!