Geregistreerd: 19 maart 2002 17:11 Berichten: 32 Woonplaats: Enschede
Hoi,
Kan iemand me meer vertellen over de Martin Committee trompetten Handcraft bouwjaar 1939? Heb namelijk zo'n trompet sinds kort en moet zeggen dat ze super fijn speelt. Zit nog in de originele lak en kan zowel op een ondiep mondstuk als op een dieper mondstuk goed uit de voeten. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de kwaliteit van deze toeter en of iemand specificaties beschikbaar heeft.
Ik heb de trompet nu een tijdje in huis en ik moet eerlijk bekennen dat hij super fijn speelt voor zo'n oud beestje. Wel echt een jazzy sound. Een stuk minder groot/breed dan mijn B7.
Sorry Jens ik had je vraag over het hoofd gezien. Heb mijn vorige 'oude' tromet (Belcanto Sverinson Akright) geruild tegen deze trompet (Martin Committee). Alles is nog origineel aan de tromet. Wonderbaarlijk om te zien hoe goed de lak nog is voor een toeter uit 1939. Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat zo'n toeter 'waard' is. Iemand een idee? Of anders een idee waar ik de toeter kan laten taxeren zodat ik deze eventueel kan verzekeren voor schade bij gebruik tijdens optredens?
Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25 Berichten: 243 Woonplaats: Leiden
Ja, als hij helemaal puik is kun je er rond de 1800 - 2000 euro voor krijgen, afhankelijk van de liefhebber misschien iets meer. Mooie Handcraft committees gaan op ebay voor rond de 2000 dollar weg. Waar heb je hem geruild? Ik zoek al een aantal jaar de mogelijkheid om zo'n Committee te testen omdat ik niet blind op ebay wil kopen, maar ik heb in Nederland nog niet zo'n trompet gezien...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen