Ik snap niet dat er zoveel ophef gemaakt wordt.
Dit BLIJFT gewoon het grote verschil tussen ziekelijke amateurs en mensen die écht weten waar het om gaat. helaas zijn er teveel mensen die denken dat ze alles zomaar kunnen en mogen zeggen... Dat je je mening ventileert is prima, dat mag. Maar doe het dan wel alleen als je kennis van zaken hebt. Ga niet mensen belachelijk maken omdat je er zelf geen kaas van gegeten hebt. Helaas zijn er op dit forum ook mensen die hun papiertje hebben maar uit hun reactie blijkt dat ook onder hen onwetenden zijn. Dus mensen, begin bij jezelf. Kritiek leveren mag, ga niet vergelijken, nuanceer, denk na, en zorg dat JIJ dan in ieder geval meer studeert dan Damrow. Er komen twee proefspelen aan, dus Richaar als je wilt: ik zie je hopelijk in het Concertgebouworkest, neem ik wel mijn kladblok mee, ga ik jou kicksen tellen. Of kun je al zonder tegenwoordig??
Een troost: ik zal
wel het lef hebben om het je te vragen na afloop waarom je het zo verprutst hebt. Want jij zult het meneer Damrow niet zelf hebben gevraagd of wel????
O ja: graag ontvang ik even je CV enz enz. Misschien wordt ik dan iets wijzer van je domme posts....