Inderdaad... na de drie gezusters waren er nog opties genoeg om feest te vieren. De Rijnmonders waren trouwens weer het meest vertegenwoordigd in de stad. Puntenuitslag viel voor ons allesbehalve mee uiteraard.. maar ik ben ervan overtuigd dat we muzikaal veel gebracht hebben. Met Ivan een heel nuttige en leuke tijd gehad.
De opname klinkt trouwens erg matig en in onbalans. Ik heb de live versie niet gehoord, maar het lijkt me toch wel anders geweest dan dit. Van vorig jaar weet ik nog dat de opnames slecht waren, jammer is dat.
_________________ Een onderschrift is maar voor de sociaal minder capabelen
was weer fantastische dag!
Uitslag kon ik me niet in vinden. Denk waltsang absoluut NIET de winnaar was.......
Rijnmond inderdaag tekort punten! Was enorm muzikaal. Euphonium was echt de mooiste van het stel!
Dennis met schoonhoven was mooi, maar week eerder in schoonhoven zelf was het beter en meer samen met euph.
Limburg was idd niet verkeerd!
enne Wiame idd weg bij schoonhoven, E.J. wordt daar wederom stokzwaaier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen