trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Masterclass Frits Damrow
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 00:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 16:17 

NJFO-Thomas schreef:
Ik denk dat Frits niet voor niks op die plek zit... En zolang je zelf niet zo speelt hoor je gewoon je mond te houden.

Wat een onzin!
Dus je mag iemand pas bekritizeren als je zijn/haar discipline minstens net zo beheerst?
Marco van Basten, Philip Freriks, george Bush.... we mogen er geen kritiek meer op hebben?
En Karadzic? Die heeft toch ook dingen gedaan die jij en ik niet kunnen?
Maar meer serieus, Iedereen die publiekelijk iets te melden heeft kan en mag door ieder
ander bekritizeerd worden, zelfs als het ongenuanceerd is, en als jij het dáár vervolgens weer niet mee eens bent, is het jouw beurt weer om kritiek op geven...
Dat heet vrijheid van meningsuiting.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 18:14 

[quoteDat heet vrijheid van meningsuiting.[/quote]

owwwwww.....pff ik leer hier zoveel :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 19:18 

richaar-cdl schreef:
hoe vaak heb je hem beluisterd?? Uit jouw antwoord blijkt niet echt dat je weet waar je het over hebt. Als ik het mis heb, vertel het me s.v.p.

Ik dacht dat hij les heeft/had van Frits.

Maar ik vind ook dat iemand die in het KCO zit die plek verdiend heeft en daar al een soort vna verplichte afgedwongen respect aan vastzit.

Ik heb Frits D meerdere malen horen spelen. En onder de Indruk.

Maar als Heer Damrow een keer niet zijn dag heeft dan zijn er vast een paar missertejs, en dan vind ik niet dat jij daar zijn hele carriére mee kan omschilderen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 19:33 

..

Laatst bijgewerkt door richaar-cdl op 11 maart 2009 09:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 20:00 

bijna alles mag je hier ter woorde brengen.

Maar het punt is dat je geen opname bewijs hebt om mee te overtuigen. Bovendien is Eerdergenoemde ook maar een mens

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2008 12:38 

Je hebt het nu weer over één enkel missertje? En dan weet ik niet waar ik over praat? Kom op zeg..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2008 12:39 

De Ronde Van schreef:
NJFO-Thomas schreef:
Ik denk dat Frits niet voor niks op die plek zit... En zolang je zelf niet zo speelt hoor je gewoon je mond te houden.

Wat een onzin!
Dus je mag iemand pas bekritizeren als je zijn/haar discipline minstens net zo beheerst?
Marco van Basten, Philip Freriks, george Bush.... we mogen er geen kritiek meer op hebben?
En Karadzic? Die heeft toch ook dingen gedaan die jij en ik niet kunnen?
Maar meer serieus, Iedereen die publiekelijk iets te melden heeft kan en mag door ieder
ander bekritizeerd worden, zelfs als het ongenuanceerd is, en als jij het dáár vervolgens weer niet mee eens bent, is het jouw beurt weer om kritiek op geven...
Dat heet vrijheid van meningsuiting.

Prima, veel succes ermee.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2008 13:55 

richaar-cdl schreef:
de beste man geeft iedere week wel ergens een Masterclass. Ik heb er zelf eens eentje bijgewoont, erg leerzaam moet ik zeggen.

Alleen zou hij misschien eens wat minder masterclasses moeten geven en meer moeten studeren. Dan wordt er wat minder gekickst in de Grote Zaal.

Wat een misselijkmakende en misplaatste opmerking.

'De beste man', waarde Richaar, behoort tot de beste (orkest)trompettisten van deze aardbol. Als hij werkelijk zoveel zou kicksen als jij ons wil doen laten geloven, zou hij daar waarschijnlijk zelf wel aan gaan werken. Deze man weet als geen ander hoe hij zulke zaken moet voorkomen. Ik wil best aannemen dat hij een enkele keer kickst, en dat jij daardoor zeer teleurgesteld bent, maar ik heb het vermoeden dat je de hele zaak een beetje overdrijft. Ik begrijp heel goed dat je over wil komen als een kenner, maar zulke onnozele opmerkingen sieren je niet. Met andere woorden, ik trek je uitspraak met betrekking tot al die missers ernstig in twijfel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur