trompet.nl > forum > Toon onderwerp - meisje 17 aangereden op Texel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 09:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2008 22:10 

marnix schreef:
Als je met alcohol achter het stuur stapt, reageer je ook trager, net als wanneer je hondsmoe bent.

Dus het verschil zie ik niet echt.

In beide gevallen ben je gewoon dom bezig.

Wat dat met mij en mijn reacties op internet te maken heeft, zie ik ergens wel, maar is totaal niet te vergelijken, omdat ik op internet geen potentieel levensgevaar veroorzaak. ( Tenzij ik met mijn epistels natuurlijk mensen een hartaanval bezorg ).

Je woonplaats vormt een gevaar! :wink:

Verder vind ik dit te erg om er over te gaan rollebollen.
We zijn het gewoon allemaal eens, alleen bij sommigen moeten de gebruikelijke nuances in acht genomen worden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2008 22:36 

Ik vrees dat het dood door schuld word:
2. Indien de schuld bestaat in roekeloosheid, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of geldboete van de vierde categorie.

En met goed gedrag binnen 3 jaar uit de bak....

Ik schaam me voor m'n land :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2008 22:43 

Ook als ie 10 of 20 jaar de bak in moet zal dat het verdriet van de nabestaanden niet verminderen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2008 08:31 

het verschilt wel hoor, denk ik. Niet in qua verdriet natuurlijk, maar als hij 20 jaar zit wordt hij iig flink gestraft.
Het is toch belachelijk dat zo iemand na 3 jaar weer vrij zal zijn?
Hij kan na die 3 jaar weer een leven opbouwen, de nabestaanden blijven altijd iemand missen.
Hij is dronken achter het stuur gaan zitten, rijdt een meisje dood.
Hij is heel bewust begonnen met drinken terwijl hij nog moest rijden, dat vind ik echt te slecht voor woorden.
Zulke mensen moeten ze voorgoed opsluiten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2008 14:43 

Ik sta aan niemands kant... Maar je weet niet wat de achtergrond van iemand is. Niets kan zoiets goed praten, maar je weet niet wat er precies aan de hand was. Er wordt nu alleen maar er vanuit gegaan dat deze duitser zich heeft klem gezopen en daarna het meisje heeft aangereden. Maar je weet niet wat er aan de hand is met de duitser. Misschien niets, maar wie weet ook wel van alles. Nogmaals niets praat het goed, maar oordeel niet te snel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2008 15:34 
Moderator

Girlpower schreef:
Ik sta aan niemands kant... Maar je weet niet wat de achtergrond van iemand is. Niets kan zoiets goed praten, maar je weet niet wat er precies aan de hand was. Er wordt nu alleen maar er vanuit gegaan dat deze duitser zich heeft klem gezopen en daarna het meisje heeft aangereden. Maar je weet niet wat er aan de hand is met de duitser. Misschien niets, maar wie weet ook wel van alles. Nogmaals niets praat het goed, maar oordeel niet te snel.

Je moet oordelen op de feiten. Maar er zal inderdaad wel een jankverhaal volgen, en dan krijgt hij een preek, en mag hij rustig verder gaan met moorden achter het stuur.

Dat is er dus mis met het rechtssysteem

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2008 15:49 

Waarom zeg je dat je moet oordelen op de feiten en doe je het dan zelf niet?

Het is zo overduidelijk wat er gebeurd is met de nodige getuigen erbij dat ik me niet in kan denken dat ie wel een paar jaar achter de tralies moet zitten. Of ze hem het rijbewijs maar zo af kunnen nemen weet ik niet, het is namelijk geen Nederlander.

Wacht dus eerst de rechtsgang eens af en oordeel dan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2008 17:59 

Girlpower schreef:

Ookal is er vanalles met hem aan de hand...
* Dan nog heeft hij met veel te veel alcohol op achter het stuur gezeten
* Dan nog heeft hij een meisje dood gereden
* Dan nog is hij daarna doorgereden

Allemaal strafbare feiten....waar hij dus ook een straf voor moet krijgen.
Als er zoveel met je aan de hand is dat dit dus blijkbaar de gevolgen zijn, moet je helemaal niet meer auto gaan rijden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur