Philip schreef:
Grappig dat deze eenvoudige vraag zoveel reactie oproept, ben nieuw op het forum en heb kennelijk wat gemist...
Inderdaad ben ik bereid om er wat voor te betalen, en nu maar hopen dat de reacties nu wel noten gaan opleveren!
Natuurlijk zul je eraan geholpen worden, en als niemand het voor je heeft schrijf ik het voor je uit.
Maar je hebt wellicht in de (recente) geschiedenis hieromtrent gedoken, en dan heb je ook kunnen lezen dat ik een groot voorstander ben van het zélf uitschrijven van partijen.
Niet omdat ik je niet gun om er op een makkelijke wijze aan te komen, maar het is écht heel goed voor je gehoorsontwikkeling en je zult zien hoeveel profijt je ervan hebt na verloop van een paar keer, en wat dacht je van de voldoening dat dat geeft?
Blijkbaar kun je noten lezen (anders heb je tenslotte ook niets aan de partij), dus ik zou zeggen, probeer het eens, stukje muziekpapier, potloodje en gummetje..
méér heb je niet nodig, en als je er niet uitkomt kun je mij altijd even een privé berichtje sturen.
Succes.