erikveldkamp schreef:
marnix schreef:
Mensen die met ook maar 1 druppel achter het stuur stappen zijn wel het laagste van het laagste.
Marnix, je moet het allemaal zelf weten, maar met deze opmerking en dezelfde opmerking bij het kopieer onderwerp veroordeel je heel veel van jouw collega trompettisten tot het laagste van het laagste. Ik drink niet dus mij tref je er niet mee met deze opmerking.
Ik ben op zich wel met het idee erachter eens, maar je zou het wat genuanceerder aan kunnen zetten. Van 1 biertje krijg je geen ongelukken.
Ontopic.
Deze bestuurder zal wel voor moord veroordeeld worden, dat lijkt me overduidelijk. De wet is daar een paar jaar geleden nog voor aangepast zodat de straffen nu veel zwaarder zijn. Het blijft natuurlijk een triest verhaal.
Ik heb te vaak van heel dichtbij mogen meemaken dat het heel erg mis gaat.
Door drank. Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die op die manier anderen naar de tering willen helpen.
Ik weet ook wel, 1 glas geeft zelden problemen. Maar in veel gevallen blijft het niet bij 1 glas.
En beledigen van mensen die met drank op gaan rijden? Vertel dat maar aan de vele (dodelijke) slachtoffers. Daar heb ik dan eerlijk gezegd meer compassie mee. Misschien gaan mensen die dit lezen, en weten dat ze te vaak vermoeid en met drank op achter het stuur gaan zitten, dan eens wat beter nadenken.
Bovenstaande betekent dus niet dat ik ze verder onaardig vind, of dat ik ze niet als musici zou respecteren.