Ik kan me de reactie van Erik in dit geval wel voorstellen!
Bonny heeft volgens mij ooit aangegeven naar het conservatorium te willen.
Daar kom je alleen als je zelf ook initiatief neemt en, inderdaad, zelf eens in de materie duikt.
En met initiatief nemen bedoel ik niet dat je voor ieder wissewasje vraagt of een ander het voor je oplost!
Ook met de opmerking richting Toet'n kan ik het eens zijn.
Misschien is de toon van Erik niet altijd even vriendelijk (dit is volgens mij ook een reachtie op hoe hij zelf benaderd wordt) en zou hij daar best af en toe op kunnen letten, in dit geval heeft hij gewoon gelijk!
Dit zeg ik niet om een kant te kiezen, want daar heb ik helemaal geen trek in. Bovendien heb ik daar geen enkel belang bij. Maar dit zeg ik wel omdat ik echt kotsziek word van de manier waarop er hier elke keer 'gediscussieerd' wordt.
Mijn bijdragen zijn ook lang niet altijd even boeiend en qua inhoud ook niet altijd even interessant, dus als ik nu zeg dat ik er hier mee stop is er geen hond die me zal missen.
Maar ik ben het wel zat om hier voortdurend te moeten blauwhelmen als moderator!

Een programma als Sibelius of Finale is handig, omdat je dan meteen terughoort wat je noteert.
Maar mensen als Mozart, Bach en zelfs Sibelius zelf hadden nog geen Sibelius dus die deden het ook gewoon met potlood (of iets dergelijks) en papier (of iets dergelijks).
Zij zijn er bij mijn weten niet slechter van geworden!