bonny schreef:
even voor de duidelijkheid Bonny is een HIJ

en ook niet mijn echte naam

Je moet toch toegeven dat Bonny meer klinkt als een opgewekte, frisse, stoere, blonde,
en gezellige meid die trompet speelt in de Harmonie... dan ehhh.... een jongeman...
Citaat:
maar nu ik toch al bezig ben met een studie is het toch slimmer om die af te maken, zodat ik in iedergeval die zekerheid heb? als natuurkunde leraar zijn er genoeg baantjes te vinden, mocht het in de muziek niet lukken, plus dat ik graag die dingen wil combineren.... dus en muziek en natuurkunde geven....
Als ik mijn eerlijke antwoord mag geven;
Ik denk dat je allang hebt gekozen, en wel voor zekerheid in je leven, waar overigens niets mis mee is. Daarbij is trompet spelen een heerlijke hobby voor je, waar je best
nog heel lang tijd in wilt steken.
Als je écht heel erg gedreven was met die trompet, was die Natuurkunde een aardige
hobby voor je geworden, simpelweg omdat je niets liever had gedaan dan de hele dag
trompet spelen en plaatjes te luisteren van trompettisten, en te dromen over trompettist worden.
Ik weet wel dat dit allemaal behoorlijk hoogdravend klinkt, maar als je dit niet op zijn minst
als kind / jeugdigde voor ogen hebt, wordt het geen hoogdravende carriëre, maar eerder
overleven als muzikant...
Ik wil jou niet je droom afnemen, maar ik wil je graag proberen duidelijk te maken dat er
veel gedrevenheid en durf voor nodg is om musicus of kunstenaar te worden.
De meesten kiezen er dan ook niet voor, zélfs degenen die het uiteindelijk geworden zijn.