Hi guys, ben weer ff online op een geleende pc. Heb in de nieuwe winkel nog steeds geen internet
De
Feniks bugel, genaamd "Gaia" heeft helemaal niks met Schagerl of Taylor, of HvL te maken. Het is dus geen Phoenix, of Fenix, of Phönix.
Hij is inderdaad naar mijn specificaties gebouwd door Romeo Adaci, een geweldige vakman die zelf ook trompettist is dus de taal begrijpt. De Gaia heeft een mooi mengende, warme klank en is heel makkelijk te spelen, ook boven de balk. Ik heb bewust voor Bauerfeindventielen gekozen omdat die gewoon erg goed zijn. Ik had ze ook bij B&S kunnen bestellen maar de Bauerfeinds lopen ff wat lekkerder en voelen wat stabieler aan. Met de beker van de bugel is Andy Taylor niet bezig geweest, met die van de nog te volgen trompetten waarschijnlijk wel. Bugels zijn niet zijn sterkste kant

.
1 model, de Aeolus, is al bijna klaar, de andere (de Hades, het pop/lead-model met Taylor-beker) heeft nog wat meer tijd nodig. Er zijn reeds een aantal forum-leden geweest die op het prototype van de Aeolus hebben gespeeld (oa Diederik, Marnix, Baszz, Prins Bernhard) en uitgaande van onder meer hun reakties denk ik dat hij over niet al te lange tijd in vergulde toestand kant en klaar leverbaar zal zijn
Moet weer uitloggen, probeer later deze week nog ff online te komen.
Groet aan jullie allen, Hans