Geregistreerd: 11 jan 2008 11:00 Berichten: 12 Woonplaats: Utrecht
Ik ben op zoek naar een goede reparateur voor het laten uitdeuken van de beker van mijn trompet. Het is niet echt een giga-deuk maar ik wil hem graag weer zo netjes mogelijk hebben.
Ik woon in Utrecht en werk in Amsterdam, dus het zou handig zijn in de buurt van een van deze steden een goed reparatie-adres te hebben. Heeft iemand goede (of slechte) ervaringen?
Bijvoorbeeld bij Jan Slot, Terpstra, Muller (aan de Raadhuisstraat in amsterdam). Eventueel verder rijden vind ik geen probleem (als het echt de moeite waard is).
Schaap in wormerveer, is een kwartiertje vanaf de ring. (Ligt eraan welke kant natuurlijk ) De beste man doet het vaak gratis ook, en het is altijd in orde.
Geregistreerd: 11 jan 2008 11:00 Berichten: 12 Woonplaats: Utrecht
Bedankt voor jullie reacties. Ik moet morgen toevallig voor mijn werk in Leiden zijn. Ga daarna maar eens met mijn toeter langs Pfeiffer voor een eerste advies.
Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50 Berichten: 1753 Woonplaats: Amsterdam
Muller is wat mij betreft toch de meester uitdeuker. Gevallen die Pfeiffer als hopeloos beschouwde bleek Muller gewoon te kunnen fixen. Moet ik er wel bij zeggen dat de situatie nu natuurlijk wel dramaties verbeterd kan zijn sinds Heiko (zo heet ie toch?) bij Pheiffer is gaan werken.
_________________ Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen