Geregistreerd: 01 jul 2004 22:18 Berichten: 1160 Woonplaats: De Zeeuwse kust
Heb jij op de Eclipse van Ruud gespeeld? Ik heb hem nog even gesproken laatst en hij was er ook razend enthousiast over. Ik vind de trompet erg allround. Ik doe behalve wat werk in popbandjes ook jazz in kleinere bezetting. De medium red beker geeft heel veel kleur aan de klank vind ik. Als ik er een wat ondieper mondstuk op zet kan ik er makkelijk mee voor de dag komen in de soulcoverband waar ik in speel. De Eclipse speelt erg makkelijk. De noten voelen heel "safe" aan om het zo maar eens te zeggen.
Ik heb een paar keer op de toeter van Ruud gespeeld maar bij Eclipse zelf heb ik er ook genoeg getest. De noten klikken er erg goed in zoals je zei, maar voor mij is dat juist weer iets te veel van het goede. Kwestie van smaak. Ruud klinkt er erg goed op.
Ja, Peter van Soest heeft dat overgenomen vanaf het begin van dit seizoen. Mike komt geloof ik nog even in Nederland kijken in februari als ik het goed begrepen heb.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen