Geregistreerd: 15 feb 2002 16:55 Berichten: 1090 Woonplaats: Grootebroek
Dehaanmuziek schreef:
Er zijn anders wel auto's die naar een friettent ruiken, hoor! Die rijden op zonnebloem olie, werkt prima!
Maar ik zou m'n trompet er niet aan wagen! (M'n auto ook niet, maar dat komt doordat het geen diesel is! )
Plantaardige olie moet je niet op je toeter gieten: het polymeriseert, alles loopt vast en is dan bijna niet meer te verwijderen (en het smeert ook niet meer!)
Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50 Berichten: 1753 Woonplaats: Amsterdam
Rik Baars schreef:
Plantaardige olie moet je niet op je toeter gieten: het polymeriseert, alles loopt vast en is dan bijna niet meer te verwijderen (en het smeert ook niet meer!)
Dat geld overigens niet alleen voor plantaardige olie beste mensen! Voor de gein heb ik 's m'n trompet gesmeerd met WD 40. Dat is nl. overal goed voor.....
Behalve dan als ventielolie want in een oogwenk veranderde het smeermiddel in een soort van mayonaise!
Vorig jaar heb ik als souveniertje een flesje Binak 495 meegenomen uit New York. Helemaal fantasties te gek! Alleen niet te koop in Nederland. Of gaat Hans dat in z'n assortiment nemen? Zou fijn zijn.
_________________ Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen