trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trumpet Party 2007
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 00:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 okt 2007 17:09 
Moderator

Kijk maar even (naar de kleine(blauwe) lettertjes) onderin :wink:
http://www.bertlochs.com/
Ik sprak onlangs iemand die Bert, ik dacht in Dordrecht (?) had gezien (gehoord) en het erg goed vond.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 okt 2007 17:16 

Was een goede party.

Wayne is echt een beest op die trompet.
Die bugelparty van de eerste helft vond ik erg leuk.
Ack met Bert was wat mij betreft zeer geslaagd. Complimenten aan Bert ook, goede solo.

Maar het hoogtepunt was toch wel Wayne.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 okt 2007 21:03 

Allereerst vette party dit jaar weer. lekker tempo qua nummers achter elkaar.

Bert las net op je site dat je 4 november naar Stein/ Urmond komt. onze woonplaats dus bij deze. Vond je stijl juist vet en die van laar klonk lekker. Gaan jullie in het terpkerkje onversterkt spelen?

Verder ja op de trumpetparty, hulde voor de organisatie. De bezoekers worden elk jaar meer verwend en hoe ga je dit jaarlijks overtreffen? ben nu al benieuwd voor volgend jaar.

Tevens vondt ons groepje uit Stein (die acht limburgers links vooraan) het leuk even met hun oud inwoners Ruud Breuls en Werner Janssen te praten. Toch mooi om die plaatselijke helden op zo'n podium als dit te zien excelleren. Met name Ruud, je hoeft de tv maar aan te zetten en hij is wel ergens te zien. Geweldig, en Frits Damrow mag volgend jaar van mij zeker terug komen met zijn klasje.

Kortom: iedereen die een steentje heeft bijgedragen aan het verwezenlijken van de TP '07 verdient een vette pluim!!

groet Ciryl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 okt 2007 14:55 

@Erik, eerlijk is eerlijk, we zijn mekaar genoeg in de haren gevlogen, maar ik vind het groots van je dat je hier ook zegt wat je in de kleedkamer ook al zei. Dat kan ik wel waarderen. we zijn natuurlijk allemaal maar gewoon met ons vak bezig en proberen dat zo goed mogelijk te doen, dus gewoon lekker dooroefenen en spelen.
@ Diederik, klopt ik heb laatst in de Jazz Sociëteit gespeeld. Het was echt één van die concerten waar echt alles leek te kloppen. ik speelde met Wim Bronnenberg op gitaar en Jasper Somsen op bas, en we speelden gewoon standards, maar het werd echt magisch. ik stond alleen maar te kicken op het geluid van mijn nieuwe trompet (inderdaad een ...piep...piep...) waardoor het heel soepel liep, en vooral Wim ging skyhigh. ik vond het zelf echt een superavond en het weinige publiek was erg enthousiast.
@Ciryl, ik speel akoestisch in het Terpkerkje, zeker.
Veel van mijn familie woont daar trouwens nog, en ikzelf kom officieel ook uit die contreien. Kijk, ik speel niet helemaal voor niks op de instrumenten uit Margraten, ik ben 500 meter verderop geboren! (Nog afgezien van het feit dat ik ze toch wel erg goed vind, maar die discussie is geloof ik al eens gevoerd;-))
Nou ja, wellicht dat ik je daar zie. Beetje vroeg vind ik het wel, 12 uur 's middags, en dan ook nog de avond daarvoor in Assen spelen, mmmm, maar wie weet wordt het een mooi concert.

En dan nog even over Ack en mij. ik kan niet anders zeggen dan dat ik nog steeds stikjaloers ben op de souplesse waarmee hij nog altijd speelt. (Zelfs Wayne verzuchtte in de kleedkamer:' he is 77, man, I hate those guys that can do that) Je kunt daar slechts naaar luisteren en het jouwe eruit proberen te pikken. De enige die aardig in de buurt komt is inderdaad Ruud, en die speelt niet eens een ....piep..... Misschien dat dat het geheim wel is, haha. Maar het heeft ook met stijl te maken. Ieder speelt op zijn eigen manier, en wat ik hoorde was goed.

Bert

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 okt 2007 11:48 

[quote="bartjefrit"][quote="erikveldkamp"]Weet iemand nog welke stukken ze speelden? Vooral dat lange stuk na de pauze was erg mooi.[/quote]

Fantasy for 7 trumpets van Eric Ewazen als ik me niet vergis. Die hebben ze in ieder geval gespeeld, weet niet of dat het stuk is dat jij bedoelt. Voor de pauze speelden ze ook een Ewazen namelijk. Van die Fantasy heb ik een opname thuis, erg mooi nummer![/quote]

Bedankt voor de leuke reacties! Wij hebben met het ensemble van het conservatorium van amsterdam 6 stukken gespeeld. Volgens mij in deze volgorde:

Voor de pauze:
- Eric Ewazen, Concert Fanfare
- Samuel Scheidt, Galliard Battaglia
- Pachelbel, Canon

Na de pauze:
- Eric Ewazen, Fantasy for Seven trumpets
- James Olcott - Shenandoah
- Joe Price, Intrada Dramatica

Ik heb erg genoten van het spelen op de party :D en het luisteren ook natuurlijk.

Loes

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 okt 2007 11:57 

Hoi Loes, ik vond jullie optreden een prettige afwisseling van al het andere "geweld". Ik ga die nummers eens nakijken. Wat mij betreft volgend jaar weer een klassiek intermezzo.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 okt 2007 17:57 

Trumpet party 2007 was echt super tof.. en zoals al meerdere hebben aangegeven.. Wayne was ech goed.we hebben uiteraard meteen een filmpje op youtube gezet :p

Eigelijk waren bekant alle optredens wel goed, alhoewel ik het wel grappig vond dat die gitarist een super vette solo neerzet en een klein beetje applaus krijgt en speeld een trompetist 1 keer een E3 of hoger dan juigd het hele publiek :p

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2007 23:02 

Tja, zal wel aan de doelgroep liggen he...

Die komen nou eenmaal voor een E3

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur