erikveldkamp schreef:
Andy vertelde mij dat hij nooit anders gedaan heeft dan bekers in 2 delen maken.Het is nooit in hem opgekomen om het anders te doen zoals ik het begrepen heb. In 2 delen maken is ook niet beter, net zoals in 1 deel maken niet beter is, het is gewoon anders. Maar aangezien ik niet veel leads ken die een Taylor spelen zullen de meeste wel voor hetzelfde gevoel gaan als ik.
Zowieso is de keuze van een trompet een gevoelskwesie Erik. En over die leads die op Taylor spelen...... Hier is er 1
En geloof me.. Als het om trefzekerheid gaat, vooral bovenin, dan ken ik geen enkel instrument wat de Taylor daarin overtreft. En qua geluid... Het is maar net wat voor mondstuk je erop zet, en hoeveel lucht je erin perst. Ik kan van die Taylor en super-snijbrander maken.
Wat Andy bedoelt is niet dat de kwaliteit van een 2-deels beker beter zou zijn dan die van een beker uit 1 deel. Hij bedoelt dat ZIJN bekers uit 2 delen beter zijn als ZIJN 1-deels bekers. Hij heeft er dus wel degelijk over nagedacht en heeft er zelfs proeven mee gedaan.