trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Service Muziekwinkels
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 02:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2007 15:01 

deskundige hulp hoort toch bij de service of niet?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2007 15:02 

Geer schreef:
deskundige hulp hoort toch bij de service of niet?

Daarom, check het topic.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 sep 2007 20:47 

Een naam die ik niet heb gehoord is die van Muziekcentrum Van Gorp te Roosendaal, http://www.muziekcentrumvangorp.nl. Vooral heel veel gebruikte en vintage instrumenten. Wil nogal eens prijzig zijn en je moet zelf wel kritisch zijn op de staat van de instrumenten, is mijn ervaring, maar wel een leuk assortiment.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 sep 2007 11:45 

Van Gorp heb ik mindere ervaring mee. Je moet zelf ERG kritisch zijn op de staat van het instrument. Toen ik net begon kocht ik daar een olds ambassador waarvan gezegd werd dat het een prima instrument was. Toen ik indertijd met de olds bij mijn toenmalige leraar kwam moest ik hem per direct terugbrengen, ivm een kromme en halfrotte leadpipe na zijn inspectie. Aanegzien ik er toen nog niet echt verstand van had kocht ik in vertrouwen...Toen ik mijn geld terug wilde kon dat niet, maar kon ik alleen voor hetzelfde geld iets anders uit de winkel uitzoeken. Dus....niet echt mijn zaak meer! Overigens inderdaad wel een aardig (tweedehands) assortiment, maar, wel voor de spelers met enige ervaring/kennis.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2007 01:07 

Van weersel (enschede) als je er komt is alles mogelijk en kost er bijna niks, todat je de factuur ontvangt. Wel lekker bier...

Music all in Hier haal ik alles vandaan wat ik nodig heb, prima (snelle) service, goede prijs/kwaliteits verhoudingen en er valt ook nog te onderhandelen over de prijs...

mondstuk - Bobby Shew lead / JK 1.5D
Trombone - CONN Director, DW 11CS

Profiel  

Berichttitel: Frans van Vliet, Bergen op Zoom
BerichtGeplaatst: 27 sep 2007 09:04 

Als je in de buurt van West Brabant woont is er maar 1 waar je naar toe moet als je het mij vraagt:
Muziekatelier Frans van Vliet in Bergen op Zoom.
Een eenmanszaak van een trompettist die hart heeft voor zijn vak en je gewoon geen rommel aansmeert.
Hij heeft ook alleen Blaasinstrumenten van Hout tot Koper.
De prijs is scherp, de reparaties heel goed en het advies is professioneel, wat wil je nog meer?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2007 09:33 

criminelis schreef:
Van weersel (enschede) als je er komt is alles mogelijk en kost er bijna niks, todat je de factuur ontvangt. Wel lekker bier...

Mijn trompet hebben ze OK gemaakt binnen 1 dag nogwel! Maar de trompet van een vriend van mij hebben ze iets heel anders mee gedaan... Daar is vanalles afgebroken tijdens het repareren. "Gelukkig" kreeg ie wel een Diana2000 mee :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2007 08:42 

Citaat:
Van Gorp heb ik mindere ervaring mee. Je moet zelf ERG kritisch zijn op de staat van het instrument. Toen ik net begon kocht ik daar een olds ambassador waarvan gezegd werd dat het een prima instrument was. Toen ik indertijd met de olds bij mijn toenmalige leraar kwam moest ik hem per direct terugbrengen, ivm een kromme en halfrotte leadpipe na zijn inspectie.

Ik schreef al: kritisch. Maar inderdaad, ik heb daar ook al eens een vintage toeter met een doorgerotte leadpipe in handen gedrukt gekregen om uit te proberen. En dan bedoel ik zo rot dat er echt gaatjes in zaten. IK moest 'm er zelf op wijzen dat het instrument niet in bespeelbare staat was.

Wat jouw verhaal betreft: in zo'n geval is de verkoper volgens mij verplicht het geld terug te betalen ivm wanprestatie, namelijk het verkopen van ondeugdelijke troep.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur