Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
wesley-kosterman
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 jun 2007 00:32 |
|
Geregistreerd: 09 feb 2007 22:12 Berichten: 41 Woonplaats: wijk bij duurstede
|
|
Mijn bijdrage aan dit topic, haal alles bij dezelfde muziek winkel hier in de stad.
Van Ginkel Muziek: Tom is een ardige man, ken hem al een tijdje, hij doet niet moeilijk over een paar euro minder, het enige nadeel is is dat hij best wel duur met alles is, en hij heeft bijna niks op voorraad. Ze hebben geen enkel modstuk op voorraad, 4 trompetten staan er in de etalage, en dat zijn 4 dezelfde, dus daar heb je ook niet veel aan. Mijn advies: Als je in de buurt van Wijk bij Duurstede woont ga een keer langs, voor de kleine dingen (harpje, olie etc. maar ga voor mondstukken naar een andere winkel, want een mondstuk op de gok bestellen en maar hopen dat hij lekker speelt is niks. Voor de pianisten onder ons (als die hier zijn) is het nog wel een redelijke winkel, hij heeft aardig wat piano's staan, nieuwe en tweede handse.
_________________ Yamaha YTR 4335 G
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
broek76
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 jun 2007 15:55 |
|
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
|
|
muziekcentrum venray
daar haalt onze vereniging de meeste spullen en ik zelf ook als ik eens iets nodig heb.
je kunt er rustig de tijd nemen voor een bakje koffie en een sigaretje terwijl je met Toon wat over het een en ander praat.
ze zijn niet duur mij en verkopen vooral yamaha trompetten volgens mij.
verder heb ik weinig ervaring,alleen muziekcentrum best maar dat is eigenlijk dezelfde.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
trompet
|
Berichttitel: Schreeven Geplaatst: 13 jun 2007 17:01 |
|
|
|
Ik ga altijd naar Schreeven in nijmegen (of ja tegenwoordig in wijchen): Erg gastvrij en behulpzame mensen, ze hebben best veel trompetten en bugels op voorraad en ze zijn volgens mij ook best goedkoop vergeleken met andere zaken.
Soms kom ik ook wel eens bij Muziekcentrum Venray keizersveld: inderdaad ook aardige mensen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
broek76
|
Berichttitel: Geplaatst: 13 jun 2007 18:47 |
|
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
|
|
onze trombonist was inderdaad bij schreeven geweest voor een demper maar die hadden ze dus in nijmegen niet meer,daar moest hij voor naar wijchen.
als je dat in venray gebeurt sturen ze hem gewoon op dus dat viel hem een beetje tegen van schreeven,zelf heb ik er geen ervaring mee.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
trompet
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 jun 2007 07:02 |
|
|
Tja, maar het verschil is dat ze in venray, best en de andere vestiging van venray allemaal hetzelfde verkopen eigenlijk, maar het zijn 3 vestigingen, bij schreeven hebben ze een duidelijk onderscheid gemaakt. Ik denk dat ze dat daarom niet doen... Maja ach... Wijchen <-> Nijmegen is ook niet zo ver... Venray <-> Best is verder 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Gonzo
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 sep 2007 09:37 |
|
Geregistreerd: 29 sep 2006 09:17 Berichten: 541 Woonplaats: Nieuwegein
|
|
Ik bump een ouder draadje
dal segno, Dordrecht
Goeie service, leuke eigenaar. Heeft mn oude cornetje voor weinig weer helemaal opgelapt, loopt weer als de beste!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Geer
|
Berichttitel: Geplaatst: 22 sep 2007 14:24 |
|
Geregistreerd: 22 sep 2007 12:25 Berichten: 222 Woonplaats: Den Ham
|
|
normaal altijd naar Wiggers Borne voor boeken, olie etc. maar voor mijn nieuwe trompet ga ik denk ik naar Adams, daar hebben ze mooi veel keuze.
Iemand ervaring met deskundige hulp van Adams?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
martijn85
|
Berichttitel: Geplaatst: 22 sep 2007 14:50 |
|
|
Geer schreef: Iemand ervaring met deskundige hulp van Adams?
Check het topic!
Ben voor mijn nieuwe trompet naar Pfeifer geweest in rijswijk. Prima toko. Gezellig goed advies en veel instrumenten mogen uit proberen.
|
|
| Omhoog |
|
 |