richaar-cdl schreef:
Pietertjagerke schreef:
Mocht ik u zijn, ik zou zeker de diverse Kanstuls eens uitproberen. Het stoort mij een klein beetje dat dit forum voornamelijk Hub Van Laar gericht is. Dit zijn zeker geen slechte trompetten, maar het zijn ook zeker de topmodellen niet. overwegen ...
Mocht jij haar zijn....??? Je hebt toch al een Kanstul, dus niet relevant.
Heel erg fijn dat jij tevreden bent met je Kanstul maar ga aub niets lopen verkondigen waar je geen verstand van hebt. Daar kan IK me een klein beetje aan storen.
Dus als ik het goed begrijp heeft hij niets verkondigd waar jij wel verstand van hebt. En daar stoor jij je aan.
Schijnbaar heb jij wel verstand van iets dat niet verkondigd is. Anders had je namelijk niet kunnen opmerken dat Pieterjagerke er geen verstand van heeft.
Dan vraag ik mij nu af in hoeverre jij verstand hebt van iets hebt dat niet verkondigd is. Is dat heel veel verstand of een heel klein beetje? Of zit het verstand hier ergens tussen in?
Dit vind ik namelijk wel belangrijk om te weten.Het is voor mij namelijk erg interssant om in te kunnen schatten hoeveel verstand Pieterjagerke heeft van iets dat hij niet heeft verkondigd.