trompet.nl > forum > Toon onderwerp - het geld bij elkaar....maar nu????
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 05:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: het geld bij elkaar....maar nu????
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 18:02 

Ik heb na veel ploeteren in de groente eindelijk het geld voor een nieuwe trompet! :D
Ik heb alleen nog geen idee wat het moet gaan worden. Ik heb nu een heeeel erg oude B&S, die bevalt me eigenlijk prima. Maar mijn vraag is eigenlijk:
Weet iemand een adres (winkel) waar ze me goed verder kunnen helpen, als het kan beetje in de buurt van de Achterhoek. Bij brugman (gaanderen) heb ik deze ook gekocht, maar eigenlijk wil ik ergens anders heen (ze hameren daar echt te erg op yamaha en bach). Zoals ik al zei heb ik eigenlijk nog geen flauw idee wat het gaat worden, dus ik wil graag eerst de nodige info zien te krijgen..daarna kan ik eens rustig verder kijken/proberen.

iemand?

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 18:15 

Ik wilde alleen even zeggen: koop pas een trompet als hij echt duidelijk beter is dan die die je nu hebt. Je bent, zoals je zegt, tevreden met je B&S. Nou koop dan niet overhaast een andere, totdat je zeker bent dat de nieuwe echt aanmerkelijk beter is.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 18:19 

haha theoretisch gezien is de allerslechtste rammeltoeter nog beter dan mijn B&S. Maar toch, de combinatie rammel-B&S en ik...dat ging heel goed :wink: (niemand wilde op mijn trompet spelen, ik vond hem geweldig..) . Maarja, nu is er echt nog te weinig over van die trompet.
Nee, ik ga er zeker de tijd voor nemen...die tijd kan er nu ook nog wel bij... :P

Laatst bijgewerkt door toet'n!! op 18 aug 2007 19:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 18:54 

Keuze voor een trompet hangt onder andere af van jouw niveau, budget, speelstijl.

Als je serieus bent met trompet spelen, is het misschien goed te investeren in een goed instrument. Kijk vooral rustig rond en neem daar de tijd voor. Beperk je niet tot de lokale muziekwinkel die één bepaald merk voert. Als je een juiste keuze maakt, kan zo'n trompet je vele jaren plezier geven.

Mocht je niet in de gelegenheid om naar de grote winkels in het land af te reizen, vraag dan aan bevriende trompettisten eens of je hun Yamaha, Bach, Schilke, Van Laar, Kanstul, Monette :lol: mag proberen. Zolang de beker van je B en S niet eraf valt, heb je toch geen haast.

Veel succes bij je keuze en laat ons weten wat het geworden is

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 19:01 

Ik wil echt een goed instrument kopen, zodat ik er ook heel lang wat aan heb. Deze B&S heb ik toen voor 200 euro gekocht (beste investering voor een 12-jarige :P )..omdat ik niet fatsoenlijk op de yamaha kon spelen die ik van de vereniging had. Van die B&S heb ik toch 6-7 jaar plezier gehad. Nu is hij echt op, helaas...
Ik heb ongerveer 2500 euro...dat zit wel goed...
En mijn niveau...dit jaar doe ik D...geen conservatoriumplannen ofzo..maar dan nog wil ik een goede trompet :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 19:07 

..

Laatst bijgewerkt door richaar-cdl op 18 feb 2015 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 19:09 

B-orkest (jeugdorkest) en A-orkest...
Ik weet wat ik wil...nu alleen nog een toeter vinden die daarbij past :wink:

ik weet iig wel dat ik geen lichtgewicht-geval wil...op de 1 of andere manier kan ik daar verrekte weinig mee :?

en dit wil ik stiekem toch ook wel:
Afbeelding
:D maar dat is een detail... :wink:

Laatst op een King (legend) gespeeld, dat speelde toch wel erg lekker. Maar ik wacht nog ff tot mijn mond weer is zoals ie zijn moet, kan nu wel vanalles proberen, maar misschien denk ik er tegen die tijd wel heel anders over en kan ik weer opnieuw beginnen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 01:01 

Kan alleen maar zeggen dat ik zowat in bed lig met mijn king legend (bij wijze van spreken dan he :wink: :wink: )

ff serieus, neem rustig de tijd, beter 2 maanden te lang zoeken dan een urrtje te kort, je wilt er neem ik aan toch wel weer een jaar of 10, of missch nog langer mee vooruit?!?!

Hou ons op de hoogte.

Groeten, jeroen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur