trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wat is jullie opinie ?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 22:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 aug 2007 18:41 

Hanssen=Kanstul

Daarom ga ik er ook niet meer naartoe, tenzij het gaat om een borsteltje, ventielolie of iets dergelijks. Dat kan nog net. Voor de rest zou ik niemand aanraden om het instrument daar uit te kiezen/ te laten behandelen.

Profiel  

Berichttitel: Re: Terug van Hansen
BerichtGeplaatst: 16 aug 2007 21:02 

Citaat:
Toch vind ik jouw verhaal wel wat eenzijdig!

Hoe eenzijdig?
Ik vertel hoe de zaak verlopen is zonder franjes.

Citaat:
Zoals je hier post kom je op mij best een beetje aggressief over!

En waar zie je dat ik aggressief overkom ?

Citaat:
Dat kan ik wel begrijpen, je bent natuurlijk boos en teleurgesteld, maar als je tegen hun ook zo tekeer bent gegaan kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment niet echt meer serieus genomen wordt.

Als je voor de 5de keer terug moet om iets in orde te krijgen dat van de eerste keer in orde had moeten zijn zou je voor minder je geduld verliezen. En ik kan je vertellen dat ik HEEEEEEL rustig ben gebleven .
ALs je op papier hebt staan dat de ventielen moeten nagekeken worden mag je toch verwachten dat dit ook gebeurd is nadat ze de trompet laten verzilveren . Dat was op de bon gezet : Verzilveren en nazicht ventielen.
Als je dan thuiskomt en je blijkt nog steeds problemen te hebben met de ventielen en je zilverresten in het ventielhuis aantreft die loskomen tijdens het kuisen van het ventielhuis met een ventielborsteltje moet je toch geen Kernfysicus zijn , hé.
ALs je dit meld en ze zeggen dan letterlijk het volgende :" We gingen de ventielen toch niet voor het verzilveren nakijken , hé , meneer. Het kan zijn dat er zilver is ingelopen tijdens het verzilveren en dat daardoor de ventielen wat ..........." ZOU JIJ DAN NIET UIT JE VEL SPRINGEN?
Man , dan hadden ze toch niet naar de ventielen gekeken ofwel ? Wie neemt wie dan serieus ?
EN IK BEN NOG ALTIJD RUSTIG GEBLEVEN. HEB ENKEL GEZEGD DAT IK DIT INSTRUMENT NIET MEER WOU. EN NIET MEER.

Citaat:
Ik weiger alleen mee te gaan in het verketteren van een gerenomeerde muziekzaak vanwegen één ontevreden klant!

Niemand vraagt dat ook van jou . Ik geef alleen een verslag over wat er gebeurd is en stel iedereen vrij te doen wat ze willen maar je zal mij daar niet meer vinden om een trompet te kopen.
Mondreclame is ook iets dat telt . En alle muzikanten die ik al gesproken heb en het relaas heb verteld geven me gelijk .
Je koopt in vertrouwen . Als de koop niet in orde is en je geeft hen de kans om het in orde te brengen en het resultaat is terug hetzelfde mag je toch wel bepaalde eisen stellen , denk ik.
Als ze mij dan toch een lastige klant vinden die ze liever kwijt dan rijk waren dan hadden ze me evengoed het geld kunnen teruggeven en dan was de zaak zonder verdere problemen opgelost. Niet?
EN als je zo'n gerenomeerde zaak runt moet je met zulke tegenslagen rekening houden en moet je ook ridderlijk kunnen toegeven dat je vergeten bent naar de ventielen te kijken. En niet je trachten eruit te lullen . Eerlijkheid duurt nog altijd het langst.

De fout die ze gemaakt hebben is dat ze dit instrument gewoon retour fabriek hadden moeten sturen van meet af aan en melden dat de Europese markt niet gediend is met dergelijke afwerking.

Eigenlijk ben ik snel tevreden als alles in orde is. Als er iets niet in orde is zal ik je ook de kans geven om de fout te herstellen zelfs 2keer als het moet, maar ga je dan in de fout heb ik het idee dat je je niet volledig hebt ingelaten met de oplossing en de klant . En ben je me aan het naaien.
Zo ben ik nu eenmaal .Te nemen of te laten .

Kanstul Signature1500A Copper
Stomvi Master EB/D
Stomvi Elite Piccolo

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 aug 2007 01:56 

Ik vind inderdaad dat je rustig genoeg bent geweest, behalve het financiële verlies ben je ook je plezier kwijt, eerlijk gezegd had ik het zo lang niet netjes kunnen houden.
Een positieve ervaringmag net zo goed gedeeld worden als een negatieve.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 aug 2007 11:55 

sommige winkels schijnen de relatie verkoper-klant volledig om te draaien en dat is natuurlijk helemaal verkeerd. Het maakt niet uit of het hier gaat om de negatieve ervaring van één muzikant. Iedere ontevreden klant is er één teveel.

Natuurlijk kan het zijn dat een product niet volledig aan de eisen voldoet. Het is dan aan de verkoper om te zorgen dat deze problemen worden opgelost. Zij bevinden zich ook in een positie waarin ze dat kunnen.

Ik heb hetzelfde meegemaakt bij Adams. Interesseert me helemaal niets, al zijn er 1000 tevreden klanten. Mij hebben ze in ieder geval op een slechte manier behandeld en ik zal niet snel geneigd zijn daar ooit terug te komen.

Een trompet is natuurlijk niet hetzelfde als een willekeurig artikel uit de supermarkt. Vandaar dat ik de relatie tussen verkoper en klant ontzettend belangrijk vind. Ik hoop dat jouw verhaal een positieve afloop krijgt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 aug 2007 16:06 

ik had begrepen dat men al in een vroeg stadium een nieuw instrument had aangeboden maar dat je zelf het vertrouwen in Kanstul kwijt was . . . .

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 aug 2007 16:12 

Heb afgelopen woensdag een setje heavy caps bij Hanssen besteld!
Ze hadden ze niet op voorraad maar hadden ze wel al besteld, zou waarschijnlijk een paar weken duren.
Tot mijn verbazing kwamen ze vandaag al bij mij binnen!

Zo kan het dus ook! :wink:

Dit alleen om te melden dat het bij Hanssen niet alleen maar narigheid is!

Natuurlijk is het onwijs vervelend voor je en natuurlijk hebben ze het niet netjes afgehandeld, maar ik hoor nog steeds alleen jouw kant van het verhaal en ik zie gewoon een aantal forumleden blind achter je aanlopen met de mededeling dat ze bij Hanssen nooit een trompet zouden kopen!

Daar doe ik dus niet aan mee!

Ja, ik speel zelf op een Kanstul en ja, daar ben ik best tevreden mee.
Maar nee, ik heb hem niet bij Hanssen gekocht, maar bij Jos kieft in Hilversum. Helaas bestaat die zaak nu niet meer, die man had pas service!

(overigens lijkt ook de laatste (serieuze) muziekzaak uit hilversum te verdwijnen :cry: )
En nee, ik heb dus geen enkel belang in hanssen en/of Kanstul! :wink:

Ik wens je gewoon veel speelplezier met je nieuwe trompet!
Dat is alles!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 aug 2007 18:59 

Dehaanmuziek schreef:
Maar nee, ik heb hem niet bij Hanssen gekocht, maar bij Jos kieft in Hilversum. Helaas bestaat die zaak nu niet meer, die man had pas service!

daar heb ik detijdss ook een aantal goede trompetten (en acc.) gekocht en ben door hem altijd goed geholpen. Was echter ineens niet meer bereikbaar. Nooit meer wat van vernomen . . . :?:

Wat doet hij tegenwoordig???

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 10:37 

Geen idee!
Ineens was z'n zaak weg.
Maar er zitten er hier vast wel die meer van hem weten!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur