Heren, gegroet. Voor het eerst op het forum. Bij deze dan. Ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een Harrelson. Te weten, mijn eigen Besson 600, in de LPR modificatie. Die modificatie is er niet meer. Jammer voor velen, leuk voor mij. Ik kan met recht zeggen, dit is een supertoeter. Alles klopt, geluid, body, projectie, slotting, bereik. Om nou te zeggen dat dit een echte lead is, voor velen niet. Maar voor mij zeker wel. Het blijft toch een combinatie toeter/mannetje. En bij "ons"klopt het. Als lead in onze sectie onder leiding van Hans Bloemen, doe ik het schijnbaar niet slecht, na mijn Calicchio en Zeus en Schilke. Voor een ieder die er over denkt, als je de tijd hebt zou ik het doen. Ik zat gelukkig in een periode dat Jason het niet druk had. Ik had hem binnen 5 weken terug. Nu is het wat drukker, begrijp ik. Maar stuur hem eens een mail. Hij kan het beter uitleggen dan wie ook. Groeten en tot binnenkort, Leo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen